بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴
بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

گوشی‌های سامسونگ از محبوب‌ترین‌ها میان کاربران به شمار می‌روند. در ادامه با بهترین مدل‌هایی که امسال می‌توانید بخرید آشنا می‌شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، بهترین گوشی‌های سامسونگ گلکسی را باید از خانواده تازه گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ اولترا تا مدل‌های تاشو و شیک فلیپ ۴ و فلیپ ۵ بدانیم. همچنین در این دسته بندی باید گوشی‌های محبوب فولد ۴ و فولد ۵ را تا میان رده‌های پرفروش گلکسی A، در نظر بگیریم. سامسونگ از سازندگانی به شمار می‌رود که بهترین گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. در سال ۲۰۲۴ می‌توانید یکی از گوشی‌های این غول تکنولوژی را خریداری کنید.
اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که سامسونگ با گوشی‌های گلکسی خود همه نیازمندی‌های کاربران مختلف را برآورده می‌کند. شاید به همین خاطر است که گوشی‌های سامسونگ از بهترین جایگزین‌ها برای گوشی آیفون اپل هستند. غول کره‌ای برای هر نسل و سلیقه‌ای یک راهکار مفید ارائه می‌دهد. فرقی ندارد که گوشی کوچک و جیبی می‌خواهید یا به دنبال دستگاه هوشمندی به منظور اجرای وظایف کاری هستید؛ در هر صورت سامسونگ گوشی‌های اقتصادی تا پرچمدار مناسب شما را تولید و عرضه کرده است.
به طور کلی، گوشی‌های سامسونگ با نمایشگرهای تاثیرگذار، باتری‌های بادوام و دوربین‌های بسیار با کیفیت خود دستگاه‌های هوشمند با عملکرد فوق العاده شناخته می‌شوند. همیشه می‌توانید یک خرید عالی از این برند کره‌ای داشته باشید. مخصوصا زمانی که بدانید طرح‌های تشویقی خرید مانند امکان تعویض گوشی کارکرده با مدل نو را هم ارائه می‌دهند.
بهترین گوشی های سال ۲۰۲۴ سامسونگ
در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را از خانواده محبوب گلکسی به شما معرفی کنیم. در سال ۲۰۲۴ می‌توانید یکی از این مدل‌های فوق العاده را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان و در نظر گرفتن بودجه، تهیه کنید.
گلکسی اس: خانواده پرچمداران سامسونگ است. در این سری، مدل پایه گلکسی اس و مدل پلاس (با نمایشگر و باتری کمی بزرگتر) وجود دارند. علاوه بر این، مدل گلکسی اس اولترا هر ساله معرفی می‌شود. این مدل گلکسی همیشه از نمایشگر بزرگتر، مشخصات فنی بهتر و همچنین دوربین با کیفیت‌تری بهره می‌برد.
گلکسی زد فولد و فلیپ: گوشی‌های تاشو سامسونگ هستند. مدل فولد به صورت عمودی تا می‌شود و نمایشگر بزرگ و تبلت گونه‌ای دارد. مدل زد فلیپ هم به شکل افقی طراحی می‌شود و در حالت بسته ابعاد کوچکی دارد. این دو خانواده از نظر مشخصات فنی تقریبا همپای پرچمداران گلکسی اس پیش می‌روند.
گلکسی ای: خانواده میان رده‌های گوشی‌های سامسونگ را تشکیل می‌دهند. این سری شامل نسخه‌های متعدد از جمله A۵، A۳ و A۱ می‌شود. در این میان، مدل‌های گلکسی A۵ بیشترین فضای ذخیره داخلی، بهترین دوربین و نمایشگر را دارند و گلکسی A۱ مدل‌های ساده‌ و اقتصادی‌تر هستند. گلکسی A۳ هم میان رده متوسطی میان این دو خانواده قرار می‌گیرد.
گلکسی ام: گوشی‌های سامسونگ در دسته بندی کاملا اقتصادی هستند. البته سامسونگ اخیرا مدل‌های جدیدی در این خانواده معرفی نکرده است. به طور کلی گلکسی M ساده و ارزان‌تر از گلکسی A شناخته می‌شوند. توصیه می‌کنیم از این خانواده گوشی نخرید و با همان بودجه کم هم یک مدل از گلکسی A خریداری کنید.
اگر تمایل دارید یک گوشی گلکسی از برند سامسونگ خریداری کنید، شاید در فهرست طولانی گزینه‌های احتمالی گم شوید! خوشبختانه ما این کار دشوار را به جای شما انجام داده‌ایم و یک لیست کوتاه و کاربردی از بهترین‌ها فراهم کرده‌ایم. این گوشی‌های سامسونگ، بهترین‌ مدل‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید تهیه کنید.
۱. گلکسی اس ۲۴
مزایا دوربین باکیفیت باتری بادوام برای تمام روز ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری معایب چندان با اس ۲۳ فرق ندارد رابط One UI ۶ هنوز مشکلات پایداری دارد
ابعاد نمایشگر: ۶.۲ اینچ وضوح تصویر: ۲۴۳۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پردازنده داخلی: سامسونگ اگزینوس ۲۴۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دوربین: عریض ۵۰ مگاپیکسل، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داخلی: ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت وزن: ۱۶۷ گرم گوشی گلکسی اس ۲۴ با ترکیب مشخصات فنی فوق العاده، قیمت منطقی و ابعاد مناسب به گزینه مناسبی برای اغلب کاربران تبدیل شده. اس ۲۴ کوچک اما قدرتمند، با پردازنده داخلی توانمندش می‌تواند هر دستوری را به سرعت اجرا کند. نمای ظاهری آن هم شیک و چشمگیر است و اغلب کاربران طرفدار تخت بودن کناره‌های بدنه آن هستند. اس ۲۴ با گواهی IP۶۸ در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک هم مقاومت نشان می‌دهد.
یکی از برجسته‌ترین نکته‌ها درباره این پرچمدار، دوربین توانمند آن است. اس ۲۴ برخلاف سایر گوشی‌های کوچک، از لنز اختصاصی بزرگنمایی ۳ برابر در کنار دو لنز توانمند عریض و فوق عریض بهره می‌گیرد. این دوربین به شما در ثبت تصاویر زیبا با رنگ‌های چشمگیر کمک می‌کند.
۲. گلکسی اس ۲۴ اولترا
مزایا بهترین دوربین و نمایشگر دارای قلم S بهترین عملکرد معایب ابعاد خیلی بزرگ قیمت بالا
ابعاد نمایشگر: ۶.۸ اینچ وضوح تصویر: ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دوربین: عریض ۲۰۰ مگاپیکسل، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل، پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسل، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داخلی: ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت وزن: ۲۳۲ گرم گلکسی اس ۲۴ اولترا یک پله بالاتر از اس ۲۴ قرار می‌گیرد. سامسونگ این پرچمدار را به نمایشگر بزرگتر با وضوح تصویر بالاتر، دوربین بهتر و باتری بزرگتر مجهز کرده و همچنین قلم S به آن افزوده است.
اگر سطح بالاترین عملکرد ممکن را از گوشی‌های سامسونگ می‌خواهید، گلکسی اس ۲۴ اولترا را بخرید. البته که این مدل گرانترین گوشی در خانواده اس ۲۴ است؛ اما اگر به دنبال سطح بالاترین مشخصات فنی و ظاهری هستید مدل اولترا همان گمشده شماست.
همه گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۴ دوره پشتیبانی نرم افزاری طولانی‌تری در مقایسه با نسل‌های قبلی دارند. حالا سامسونگ به مدت ۷ سال از انتشار آپدیت اندروید برای این پرچمداران پشتیبانی می‌کند. با در نظر گرفتن این نکته، قیمت بالای این خانواده منطقی‌تر به نظر می‌رسد.
۳. گوشی سامسونگ گلکسی A۵۵ نسخه ۵G
مزایا طراحی و مواد سازنده پرمیوم نمایشگر بزرگ و روشن باتری بادوام برای تمام روز معایب عملکرد کند دوربین متوسط
ابعاد نمایشگر: ۶.۶ اینچ، فول اچ دی پلاس پردازنده داخلی: اگزینوس ۱۴۸۰ دوربین: ۵۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اگر بودجه محدودی برای خرید گوشی‌های سامسونگ دارید، اما همچنان به دنبال یک دستگاه زیبا با نمایشگر بزرگ هستید این مدل را خریداری کنید. این گوشی هوشمند قیمت متوسط دارد؛ اما ظاهرش اصلا به گوشی‎‌های ارزان قیمت نمی‌خورد. با توجه به لبه‌های صاف، پوشش شیشه‌ای پنل پشتی و لنزهای مجزا در دوربین اصلی، نمای کلی گلکسی A۵۵ شبیه به پرچمداران گلکسی اس ۲۴ به نظر می‌رسد.
با توجه به قیمت، نمی‌توانید از گلکسی A۵۵ انتظار سرعت بالا در حد پرچمداران سامسونگ داشته باشید. هرچند این مدل همچنان یک میان رده مناسب و توانمند شناخته می‌شود، برای اجرای وظایف پیچیده و سنگین و همچنین تصویربرداری حرفه‌ای توصیه نمی‌شود. همچنان معتقدیم که گلکسی A۵۵ می‌تواند تصاویر خوبی ثبت کند و علاوه بر آن نمایشگر باکیفیت و باتری بادوامی هم دارد.
۴. گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵
ابعاد نمایشگر: ۳.۴ اینچ بیرونی، ۶.۷ اینچ تاشو درونی وضوح تصویر: ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دوربین: عریض ۱۲ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسل استاندارد باتری: ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت ذخیره داخلی: ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت وزن: ۱۸۷ گرم همه می‌دانیم که گوشی‌های تاشو مدرن واقعا جالب هستند و مخاطب خاص خودشان را دارند. اگر تازه وارد دنیای موبایل شده‌اید یا به هر دلیل به گوشی‌های تاشو علاقه دارید، گلکسی زد فلیپ ۵ می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.
سامسونگ این نسخه مدرن از گوشی تاشو را در ابعاد کاملا کامپکت تولید کرده تا در دست کاربر به راحتی جا بگیرد. نمایشگر بیرونی هم اندازه مناسبی دارد و یک نمایشگر داخلی بزرگ در حالت باز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ فقط یک نماد مد روز نیست؛ بلکه مشخصات فنی قابل قبولی هم دارد. سامسونگ با توسعه این مدل‌ها هر سال تلاش می‌کند تا مکانیسم تاشونده و لولای آن را بهبود ببخشد و امسال با نسل پنجم این تکنولوژی محبوب مواجه هستیم.
۵. گلکسی اس ۲۳
مزایا نمایشگر باکیفیت دوربین فوق العاده طراحی شیک معایب قدرت کمتر از مدل اولترا همچنان گران قیمت
ابعاد نمایشگر: ۶.۱ اینچ وضوح تصویر: ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دوربین: ۱۲، ۵۰، ۱۲ مگاپیکسل باتری: ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت ذخیره داخلی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت وزن: ۱۶۸ گرم گلکسی اس ۲۳، نسل قبلی پرچمدار از گوشی‌های سامسونگ گلکسی است. این گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد و حالا یک سال از عمر آن می‌گذرد. با این حال، هنوز در بازار موجود است و می‌توانید به قیمت کمتر از زمان عرضه آن را تهیه کنید.
این گوشی، مدل پایه خانواده اس ۲۳ شناخته می‌شود و به اندازه اس ۲۳ اولترا هم قدرتمند نیست. گلکسی اس ۲۳ پایه‌ترین امکانات و دوربین را در این خانواده به ارث برده؛ اما برای اغلب کاربران و استفاده روزمره آن‌ها انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی سامسونگ همچنین از ویژگی Nightography با پشتیبانی از هوش مصنوعی بهره می‌برد که به ثبت تصاویر با کیفیت در نور شب کمک شایانی می‌کند.
اگر گوشی گلکسی اس ۲۳ برای شما ابعاد کوچکی دارد، می‌توانید به جای آن گلکسی اس ۲۳ پلاس را خریداری کنید. سامسونگ این مدل را به نمایشگر ۶.۶ اینچی و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با فضای ذخیره داخلی بیشتر مجهز کرده است.
۶. گلکسی زد فولد ۵
مزایا صفحه بزرگ و مناسب مالتی تسکینگ پشتیبانی از قلم S عملکرد توانمند معایب گران قیمت بزرگ و سنگین
ابعاد نمایشگر: ۶.۲ اینچ بیرونی، ۷.۶ اینچ درونی وضوح تصویر: ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دوربین: ۵۰، ۱۲، ۱۰ مگاپیکسل باتری: ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت فضای ذخیره داخلی: ۲۵۶ گیگابایت وزن: ۲۵۳ گرم گاهی نمایشگر گوشی‌های هوشمند به اندازه نیاز کاربر بزرگ نیست و همچنین کاربر تمایلی ندارد که دستگاه همراهش تبلت باشد. در همین شرایط است که پای خانواده گلکسی زد فولد و مخصوصا زد فولد ۵ از گوشی‌های سامسونگ به میان می‌آید. این گوشی جالب در حالت باز خود به ابعاد حدودی یک تبلت کوچک می‌رسد و همچنین یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای بهبود بهره‌وری کاربران شناخته می‌شود.
می‌توانید از نمایشگر بیرونی مانند نمایشگر اصلی گوشی‌های هوشمند استفاده کنید و در نمایشگر بزرگ داخلی هم فضا را به چندین اپلیکیشن و پنجره گوناگون اختصاص دهید. این گوشی قدرتمند هم قلم استایلوس دارد و بادوام‌ترین مدل از گوشی‌های سامسونگ در سری تاشو به شمار می‌رود.
۷. گوشی سامسونگ‌ گلکسی A۵۴ نسخه ۵G
مزایا تنظیمات چندگانه دوربین نمایشگر باکیفیت رنگ بندی متنوع معایب عدم پشتیبانی از شارژ بیسیم پیشرفت کم نسبت به گلکسی A۳۴
ابعاد نمایشگر: ۶.۴ اینچ فول اچ دی پلاس پردازنده داخلی: ۸ هسته‌ای دوربین: ۵۰، ۱۲، ۵ مگاپیکسل باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت (تا ۲۱ ساعت پخش محتوای ویدیویی) شاید بهتر باشد که گوشی سامسونگ گلکسی A۵۴ را نسخه لایت از پرچمدار گلکسی اس ۲۳ سال گذشته بدانیم. در نگاه اول، ممکن است این دو را با هم اشتباه بگیرید! اغلب کاربران گلکسی A۵۴ درباره آن گفته‌اند که به دلیل نمایشگر روشن و واضح، فضای ذخیره قابل ارتقا، باتری بادوام و دوره پشتیبانی نرم افزاری طولانی این دستگاه را انتخاب کرده‌اند.
در این گوشی هم دوربین سه گانه اصلی (البته کمی سطح پایین‌تر) و همان رابط کاربری گلکسی اس ۲۳ را به دست می‌آورید؛ اما برخی امکانات مانند شارژ بی سیم و پردازنده قدرتمند تازه دیگر در آن وجود ندارند. دوربین سلفی در گوشی گلکسی A۵۴ بهتر از A۳۴ است و اگر به عکاسی سلفی تمایل دارید، باید این نکته را هم در نظر بگیرید.
۸. گوشی سامسونگ گلکسی A۱۴ نسخه ۵G
مزایا قیمت اقتصادی پشتیبانی از ۵G باتری مناسب معایب نداشتن لنز فوق عریض و تله فوتو محدودیت به یک نسخه ۶۴ گیگابایتی
ابعاد نمایشگر: ۶.۶ اینچ وضوح تصویر: ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل پردازنده داخلی: ۸ هسته‌ای دوربین: عریض ۵۰ مگاپیکسل، فوق عریض ۵ مگاپیکسل، ماکرو ۲ مگاپیکسل باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت فضای ذخیره داخلی: ۶۴ گیگابایت وزن: ۲۰۱ گرم
اگر به دنبال بهترین گوشی همراه با بودجه اقتصادی هستید، پیشنهاد ما به شما گلکسی A۱۴ نسخه ۵G است. این گوشی سامسونگ هم با نمایشگر ۶.۶ اینچی، دوربین استاندارد ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ و بادوام روانه بازار شده است. سامسونگ با این دستگاه هوشمند ارزان همه نیازهای اصلی کاربران را پاسخ داده و با قیمت مناسب روانه بازار کرده.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]