بقای هر سازمان در گرو توسعه آن است/ بهره‌برداری ایستگاه گاز و واحد اکسیژن در نیمه اول سال ۱۴۰۳
بقای هر سازمان در گرو توسعه آن است/ بهره‌برداری ایستگاه گاز و واحد اکسیژن در نیمه اول سال ۱۴۰۳

اجرای طرح‌های توسعه‌ای با رعایت همه جوانب و در راستای تکمیل زنجیره ارزش، ضمن خلق ارزش افزوده به پایداری و بقا نیز کمک می‌کند؛ شرکت فولاد هرمزگان نیز با اجرای چندین طرح توسعه‌ای در حال انجام، درصدد است تا در ابعاد مختلفی توسعه یابد.

اقتصاد آنلاین – فرزانه شهریاری؛ در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته‌گری و نمایشگاه جانبی فناورانه که به همت شرکت فولاد هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد؛ علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان از  اهمیت طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان به اقتصاد آنلاین گفت: بقای هر سازمانی به توسعه آن شرکت مرتبط است. و منظور از توسعه صرفا افزایش ظرفیت نیست. توسعه ابعاد کمی، کیفی، انسانی، آینده نگری و بهینه سازی دارد. بنابراین یک سازمان باید در ابعاد مختلفی توسعه یابد تا بتواند پایدار بماند و بازارهای جدیدی به دست آورد و این موضوع اهمیت استراتژیک دارد.
معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان درخصوص طرح‌های توسعه‌ای در حال انجام این شرکت بیان کرد: پروژه توسعه افزایش ظرفیت تولید تحتال به سه و دو دهم میلیون تن، افزایش تولید احداث یک واحد ورق گرم به ظرفیت یک و هفت دهم میلیون تن در سال، احداث مگامدول آهن اسفنجی به ظرفیت یک و هفت‌‎صدو بیست میلیون تن در سال؛ از جمله طرح‌های توسعه‌ای در حال انجام این شرکت است. و یک واحد مشابه نیز در شرکت صنایع معدنی و فولادی ستاره سیمین هرمز داریم.
همچنین برنامه ریزی برای انجام یک واحد مگامدول به ظرفیت یک و شش دهم تا یک و هفت دهم آهن اسفنجی که اسناد پیمانی آن  تهیه شده است.  و یک واحد تولید گازهای صنعتی به ظرفیت ده هزار (نرمال) متر مکعب در ساعت در حال  اجرا است. و پروژه های مرتبط با زیرساخت، جاده، ریل و  آب هم در دست اقدام است و همچنین احداث ایستگاه گاز و توسعه پست و درنهایت تامین برق از طریق احداث نیروگاه از جمله طرح‌های درحال انجام است.
کاظمی در آخر از  نزدیک ترین طرحی که به بهره‌برداری خواهد رسید، به اقتصاد آنلاین گفت: بنظر می‌آید ایستگاه گاز و واحد اکسیژن نیمه اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]