فوری / آغاز حملات هوایی آمریکا در خاورمیانه
فوری / آغاز حملات هوایی آمریکا در خاورمیانه

رسانه‌ها شامگاه جمعه از آغاز حملات هوایی آمریکا خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شبکه ای‌بی‌سی نیوز گزارش داد ارتش آمریکا روز جمعه (به وقت محلی) حملات در خاورمیانه را احتمالاً علیه گروه‌های مقاومت آغاز کرده است. منابع محلی به شبکه خبری الجزیره گزارش کردند مناطق «حیدریه و الشبلی» در المیادین در حومه دیرالزور هدف قرار گرفتند.
هواپیماهای ناشناس مناطقی را در جنوب شهر المیادین واقع در شرق استان دیرالزور هدف قرار دادند.
منابع محلی گزارش کردند اطراف شهر البوکمال در شرق دیرالزور نزدیک مرز سوریه و عراق مورد حمله قرار گرفت. در حالی که دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که این حملات احتمالا توسط ارتش آمریکا انجام شده است «پالتیکو» به نقل از یک مقام در پنتاگون نوشت، حملات به مناطقی در حومه استان دیرالزور سوریه از جانب آمریکا نبوده است‌. ای بی سی نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش کرد در واکنش به حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی در اردن، حملات آمریکا در سوریه انجام شده است.
اولین موج از حملات هوایی آمریکا به الحیدریه در حومه دیر الزور در شرق سوریه دست‌کم ۶ کشته برجای گذاشت.  شبکه الجزیره اعلام کرد: اولین موج از حملات هوایی آمریکا به الحیدریه در حومه دیر الزور در شرق سوریه دست‌کم ۶ کشته برجای گذاشت. گزارش های دیده بان حقوق بشر سوریه نشان می دهد، حملات جنگنده های آمریکایی هنوز ادامه دارد و متوقف نشده است.
منابع مطلع امریکایی» در گفتگو با اسکای نیوز عربی گفتند: عملیات حمله هوایی به شبه نظامیان هنوز آغاز نشده است. به شروع این حملات بسیار نزدیک هستیم.
اخبار ضد و نقیض رسانه‌های آمریکایی در مورد حمله به سوریه
 پولتیکو به نقل از یک مقام وزارت دفاع آمریکا: حملات به دیرالزور از سوی آمریکا صورت نگرفته است.  ای‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی از آغاز حملات آمریکا در واکنش به حمله پهپادی به اردن خبر داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]