۲۳۲ کیلوگرم تریاک  کشف شد
۲۳۲ کیلوگرم تریاک  کشف شد

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی با مرزبانی استان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  سردار حسن شجاعی نسب روز سه‌شنبه دراین باره اظهار کرد: ماموران انتظامی سربیشه اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در محورهای فرعی این شهرستان دریافت کردند که موضوع را بررسی و در دستور کار قرار دادند.
وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری مشترک مرزبانی استان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و به راکبان آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده پلیس از محل متواری شده که ماموران موتورسیکلت‌های حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات و شگردهای پلیسی آنان را متوقف کردند که یک متهم توسط پلیس در این رابطه دستگیر شد.
وی با اشاره به این که ماموران در بازرسی از موتورسیکلت های متوقف شده، ۲۳۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند گفت: در این زمینه ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سردار شجاعی نسب یادآور شد: پلیس قاطعانه و در چارچوب قانون با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]