قیمت تور ارزان تبریز / ۳ شب سفر به تبریز چقدر خرج دارد؟ + جدول
قیمت تور ارزان تبریز / ۳ شب سفر به تبریز چقدر خرج دارد؟ + جدول

بررسی قیمت تور زمینی تبریز را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین – معصومه حیدریان؛ سفر با قطار یکی از راه‌هایی است که می‌توانید هزینه سفرتان به طور محسوسی کاهش دهید. اگر به دنبال سفری کوتاه در مقصدی که هوای خنک داشته باشد، هستید یکی از بهترین گزینه‌ها سفر به تبریز است.
تبریز یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری کشورمان است که در فصل تابستان مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. می‌توان گفت بهترین زمان سفر به تبریز از اوایل تیر تا اوایل شهریور است که متوسط دمای هوا به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در واقع شلوغ‌ترین زمان سفر به تبریز ماه‌های تابستان است؛ زیرا نسبت به شهرهای شمالی کشور، آب‌وهوای بسیار مطبوع‌تر و خنک‌تری دارد. با این حال اگر از عاشقان پنیر لیقوان هستید، بهتر است در اواسط مهر ماه به تبریز سفر کنید و سفری یک روزه به روستای لیقوان داشته باشید.
اما اگر اهل شلوغی نیستید این روزها بهترین زمان سفر به تبریز است. این روزها هوای تبریز بهاری و خنک است و می‌توانید به راحتی در شهر تردد کنید و یک سفر عالی داشته باشید.
برای اینکه هزینه‌های کمی داشته باشید، می‌توانید از تور زمینی برای سفر به تبریز استفاده کنید، قیمت این تورها با توجه به هتلی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. به طور مثال، تور چهار روزه تبریز با اقامت در هتل سه ستاره دریا با اتوبوس یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و با  قطار دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان هزینه دارد. این در حالی است که هزینه سفر با اقامت در هتل سه ستاره سارای از طریق اتوبوس دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با قطار دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
قیمت دیگر هتل‌ها را در جدول زیر بخوانید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

پکیج و قیمت تور زمینی تبریز (فروردین ۱۴۰۳)

نام هتل
درجه ستاره
با اتوبوس
با قطار

دریا
۳ ستاره
۱,۹۵۰,۰۰۰
۲,۱۴۰,۰۰۰

سارای
۳ ستاره
۲,۴۰۰,۰۰۰
۲,۶۰۰,۰۰۰

آپارتمان استقبال
۳ ستاره
۳,۰۱۰,۰۰۰
۳,۲۰۰,۰۰۰

آزادی
۴ ستاره
۳,۰۷۰,۰۰۰
۳,۲۷۰,۰۰۰

گسترش
۴ ستاره
۳,۱۶۰,۰۰۰
۳,۳۵۰,۰۰۰

پارس ائل گلی
۵ ستاره
۴,۵۵۰,۰۰۰
۴,۷۱۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]