بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است.

به گزارش بازار، هادی یارجی درباره وضعیت کابین لکوموتیوها افزود: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی می‌شود تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفته‌ایم.
مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن گفت: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ به‌روز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و به‌خاطر محدودیت‌های منابع مالی و محدودیت‌های مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق می‌شده صرف این موضوعات می‌شده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.
وی ابراز امیدواری کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود.
یارجی ادامه‌داد: همچنین در محل قراردادهای تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که باتوجه‌به منابع، اولویت‌بندی می‌شود.
وی اظهار داشت: باتوجه‌به تاکیدات مدیرعامل راه‌آهن، پروژه ارتقای صندلی‌ها را باتوجه‌به فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه باتوجه‌به مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است اما به دنبال این موضوع هستیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]