تخلیه‌ و بارگیری ۱۱۵ میلیون تن کالا در بنادر
تخلیه‌ و بارگیری ۱۱۵ میلیون تن کالا در بنادر

میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی نیم سال نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۱۱۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۴۱ تن بود.

به گزارش بازار، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی شش ماهه اول سال جاری در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۲۴ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۲۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۳۴۲ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۳۹ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۶۶ تن بوده است.

بارگیری کالاها

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی نیم‌سال اول سال جاری، معادل ۳۸ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۰۷ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۳۶ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۶۷ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۵ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۷۷۵ تن بوده است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۵۲ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۳۱ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۶۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۹ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۱۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۴۱ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی شش ماهه امسال، معادل یک میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۶۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۳۶ TEU بود، رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]