بازپرداخت بهای بلیت پرواز مسیرهای باطل شده حداکثر یک ماهه است
بازپرداخت بهای بلیت پرواز مسیرهای باطل شده حداکثر یک ماهه است

سخنگوی ایران‌ایر درباره شکایات مردم از عودت مبالغ بلیت‌های پروازهای باطل‌شده به مقصد اروپا گفت: حداکثر زمان تسویه حساب با آژانس‌ها یک ماه است و زمان‌های چند ماهه قابل قبول نیست.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی بیان‌داشت: در وهله نخست، اقدام عاجل، تسویه حساب و بازگشت و عودت بلیت بدون کسر جریمه از آژانس مربوطه یا محلی که بلیت را تهیه کرده اند باید انجام شود و نه از ایران ایر، زیرا بلیت از آژانس خریداری شده و بر این اساس استرداد مبلغ هم باید از طریق همان آژانس انجام شود.

سخنگوی هما تاکید کرد:‌ چنانچه آژانس‌ها بخواهند قول بازگشت پول را بدهند، باید حداکثر یک ماهه باشد، زیرا ایران‌ایر نیز یک ماه به یک ماه با آژانس‌ها نسبت به تسویه حساب و کسر یا اضافه‌کردن اعتبارشان اقدام می‌کند.

به گزارش بازار ، پیرو تحریم ناقض مقررات و معاهدات بین‌المللی هوانوردی شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، ماهان و ساها توسط شورای وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در روز دوشنبه (۱۴ اکتبر ۲۰۲۴)، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پروازهای مقاصد اروپایی خود را به دلیل اجتناب از تبعات ناشی از عدم صدور اجازه فرود در فرودگاه‌های کشورهای اروپایی و همچنین جلوگیری از سرگردانی مسافران در فرودگاه‌های داخل و خارج از کشور، ابطال کرد.

این شرکت برای مسافران مسیرهای اروپایی، از تاریخ ۲۴ مهرماه، روزانه یک پرواز از تهران به استانبول و برعکس برقرار کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]