استقرار تیم کامل در فرودگاه نجف برای برآورده کردن نیاز زائرین؛ قیمت مناسب‌تر در مسیر برگشت
استقرار تیم کامل در فرودگاه نجف برای برآورده کردن نیاز زائرین؛ قیمت مناسب‌تر در مسیر برگشت

فرزادی پور، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی آمادگی دارد با ظرفیتی بالاتر از سال قبل و افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی خدمات انجام دهد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: شمس الدین فرزادی‌پور در نشست خبری سفرهای اربعین که با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد با اشاره به اینکه تلاش می کنیم امسال خدمات رسانی بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم گفت: ظرفیت خدمت‌رسانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی خواهد داشت بنابراین آمادگی کامل برای ایام اربعین داریم.

او ادامه داد: مجموعه هما پس از عملیات حج، بی وقفه برای بزرگترین واقعه پیاده روی اربعین آماده ‌می‌شود که پدیده ای زیبا، شگفت انگیز و با اهمیت است که لنز دوربین‌ها و چرخش قلم‌ها شاید بتواند بخشی از این رویداد را منقل کند.

فرزادی پور با اشاره به اینکه یک تیم کامل در فرودگاه نجف برای برآورده کردن نیازمندی زائرین مستقر است ادامه داد: در ایام اول اعزام زائران، درصدد هستیم پروازها را با قیمت مناسب‌تر در مسیر برگشت از نجف فراهم کنیم که اسباب آسایش زائرین فراهم شود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: آماده همکاری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی هستیم که در این راستا رسالت رسانه ای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) آمادگی دارد با ظرفیتی بالاتر از سال قبل و افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی خدمات انجام دهد که علاوه بر بالابردن کمیت به حفظ کیفیت نیز توجه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]