آغاز پیش فروش بلیت قطار ترکیبی تهران – کربلا از یکشنبه
آغاز پیش فروش بلیت قطار ترکیبی تهران – کربلا از یکشنبه

صالحی، مدیرعامل راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطار ترکیبی تهران- کربلا از یکشنبه خبر داد.

به گزارش بازار، میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در نشست خبری با اهالی رسانه در خصوص جزییات برنامه های راه آهن برای ایام اربعین گفت: در ایام اربعین حسینی امسال با افزایش صندلی ۶۰۰ هزار نفر رفت و برگشت خدمت رسانی خواهیم کرد و قیمت تعیین شده برای قطارهای ۴ تخته ۴ ستاره تهران خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است که قیمت بلیت های قطارهای اتوبوسی و ۶ تخته کمتر خواهد بود.آغاز پیش فروش بلیت قطار ترکیبی تهران کربلا از یکشنبه

وی افزود: همچین زائرانی را که با خودرو شخصی قصد سفر دارند از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی به صورت ۲۴ ساعت و رایگان جابجا خواهیم کرد.

صالحی همچنین در خصوص قطارهای فوق‌العاده گفت: در هفته‌های منتهی به اربعین تهران – خرمشهر ظرفیت ۳ برابر افزایش خواهد یافت. برای مسیرهای از مبدا زاهدان، کرمان و یزد به مقصد خرمشهر و بالعکس قطار فوق‌العاده خواهیم داشت و برای نخستین بار از مبدا ساری به کرمانشاه قطار مستقیم حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: از مبدا مشهد به مقصد کرمانشاه، اهواز و خرمشهر ظرفیت قطارها را دوبرابر کردیم.

مدیرعامل راه آهن در خصوص قطار ترکیبی ایران – کربلا گفت: پیش فروش این مسیر با ظرفیت ۳۵۰ نفر از یکشنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. بلیت این قطار از ۹۶۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت بلیت این مسیر با درجه بندی قطارها متفاوت است و بر همین اساس قطار ۴ تخته در داخل کشور و قطار اتوبوسی در عراق ۹۶۰ هزار تومان، قطار ۴ تخته در داخل کشور و قطار اتوبوسی‌ vip در عراق یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و با قطار ۴ تخته در ایران و عراق یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.هم اکنون هفته‌ای یک قطار و بعد از اربعین هفته‌ای دو قطار درنظرگرفتیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]