حمایت راه‌آهن از فعالیت‌های تبیین کننده گفتمان ریلی
حمایت راه‌آهن از فعالیت‌های تبیین کننده گفتمان ریلی

صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی طراحی‌ بازی‌های ریلی گفت: از فعالیت‌هایی که موجب تبیین گفتمان ریلی شود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی طراحی بازی‌های ریلی با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن، داود طالبی معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل‌ونقل و تعدادی از مدیران راه آهن، ۶ مهر ماه در غرفه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، صالحی در ابتدا از تلاش‌های همکاران در ایجاد فراخوان‌ها و نیز ایده‌پردازان و شرکت کنندگان فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن دعوت از سایر طراحان فعال در عرصه تولید بازی گفت: این آغاز باید ما را به رسیدن طرح‌های بیشتر و ورود سایر طراحان به این عرصه رهنمون کند.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: امیدوارم در دومین فراخوان رویداد طراحی بازی‌های ریلی، مشارکت بیشتر و فعالانه‌تری در حوزه بازی‌های کامپیوتری و حوزه های خلاقانه سخت افزاری و نرم افزاری شاهد باشیم و فضایی برای فعالیت موثر عملیاتی افراد فعال این حوزه به وجود بیاوریم.

مدیرعامل راه آهن افزود: آن چه که در حوزه ریل برای ما مهم است و ما را به حضور قوی تر راه آهن در دوره دوم طراحی بازی‌های ریلی ترغیب می‌کند، بحث ری برندینگ حوزه حمل و نقل ریلی است که متاسفانه‌ در سالیان اخیر مورد غفلت واقع شده بود.

صالحی با بیان اینکه به جهت تحقق تبیین گفتمان حوزه حمل و نقل ریلی به حوزه ساخت و طراحی بازی‌های ریلی به عنوان یک ضرورت نگاه می‌کنیم خاطرنشان کرد: این حضور تشویقی است برای برگزیدگان این رویداد و ایجاد انگیره برای عملیاتی کردن این طراحی‌ها که در آینده از این بازی‌ها با نصب تابلوهای بازی‌های ریلی برای فرزندان مسافرین در ایستگاه های پرتردد راه‌آهن و داخل قطارهای مسافری، بهره ببریم.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: از فعالیت هایی که موجب تببین گفتمان ریلی که مزیت رقابتی بی بدیل کشور است، حمایت می‌کنیم و امیدواریم همه این تلاش‌ها به جهش حوزه حمل و نقل ریلی بینجامد.

در این مراسم، از میان ۱۶ طرح که به مرحله نهایی رسیده بودند، ۳ طرح منتخب و برگزیده این رویداد اعلام و از آن‌ها تقدیر شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]