تعرفه تردد میان ایران و ارمنستان صفر شد
تعرفه تردد میان ایران و ارمنستان صفر شد

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به «قفقاز صلح» و توسعه مبادلات در فضای صلح آمیز از آمادگی برای افزایش مبادلات با صفر شدن تعرفه تردد بین ایران و ارمنستان خبر داد.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران درحاشیه امضاقرار دادساخت جاده آکاراگ_کاجاران گفت: این روزها در ایران طرح‌های بزرگ ساخت مسکن در جریان است این‌ها در حالی است که با همه فشارها در حوزه راه سازی پل سازی توانایی‌های لازم را داریم به طوریکه روزانه خبرهای خوب این طرح‌ها را می‌شنویم.

وی با اشاره به تکمیل طرح‌های آزادراهی ایران و اجرای پروژه‌های با پیچیده‌ترین تونل‌ها و پل‌ها و ابنیه‌های عمرانی تصریح کرد: با افتتاح آزادراه اصفهان شیراز بخش از کریدور شمال جنوب تکمیل شد.

بذرپاش با اعلام اینکه مسیر ریلی همدان سنندج نیز طی روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد بیان کرد: دانش فنی مهندسین ایرانی را در اختیار جمهوری ارمنستان قرار دهیم.

بذرپاش گفت: امروز به بهانه ساخت قطعه ۳۲ کیلومتری جاده کاگاران با توان مهندسین ایرانی آماده اجرای پروژه‌های عمرانی در ارمنستان هستیم.

وی افزود: از شرکت‌های ایرانی برای صدور خدمات فنی و مهندسی حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای کلان طرح «ایران راه» در دستور کار ایران است.

گنِل سانوسیان، مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در این نشست خبری، با ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های ایرانی در اجرای پروژه‌های زی ساختی بر ادامه همکاری‌ها و توسعه روابط تاکید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]