میزان تاخیر پروازها کمتر شده است
میزان تاخیر پروازها کمتر شده است

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به اینکه میزان تاخیر پروازها نسبت به گذشته کم شده است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه صنعت هوایی انجام شد.

به گزارش بازار، شمس‌الدین فرزادی پور افزود: وضعیت تاخیر پروازها در ایران‌ایر کمتر شده و بهبود یافته است، البته در حوزه تجهیزات کمکی فرودگاهی که ۳۰ تا ۴۰ درصد در تاخیر پرواز نقش داشت که الان به ۶ درصد رسیده است.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه فعالیت‌هایی که موجب تاخیر می‌شود را کم کنیم، البته برخی‌ها موارد اجتناب‌ناپذیر است.
مدیرعامل ایران‌ایر در خصوص توسعه پروازها به مناطق محروم خاطرنشان کرد: توسعه پروازها به مناطق محروم مورد توجه دولت سیزدهم است و بر این اساس همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پروازها به طور عادلانه انجام شود.
فرزادی پور در باره پروازهای حج عمره گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی یک شرکت دولتی است که تکالیفی بر عهده دارد و همه تلاش خود را برای انجام خوب این تکالیف انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: در خصوص پروازهای حج عمره طبق برنامه به ما اعلام شد و برای انجام آن آمادگی داریم، اما به دلایل مختلف انجام نشد؛ البته هر زمان اعلام کنند می‌توانیم پروازها را انجام دهیم و همه زیرساخت‌ها آماده است.
مدیرعامل ایران‌ایر گفت: وضعیت این شرکت قبل از دولت سیزدهم با چالش‌های بسیار جدی مواجه بود؛ اما در این دولت اقدامات خوبی انجام شد و تقریباً دیگر شاهد چالش‌های نیروی انسانی نیستیم و طبق استاندارد یک شرکت کار انجام می‌دهیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]