بازارچه تخصصی «گل زعفران» در خراسان شمالی راه اندازی می شود
بازارچه تخصصی «گل زعفران» در خراسان شمالی راه اندازی می شود

بجنورد- یزدانی معاون بازرگانی تعاون روستایی خراسان شمالی از راه اندازی بازارچه تخصصی زعفران در این استان خبر داد و گفت: بازارچه گل زعفران فاروج بیستم مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.

مهدی یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بازار فروش و برند سازی یکی از مهمترین نیازهای محصول استراتژیک زعفران در استان خراسان شمالی است، تاکید کرد: در این زمینه راه اندازی بازارچه تخصصی زعفران در شهرستان فاروج پیشنهاد داده و مصوب شد.

وی با بیان اینکه نخستین بازارچه تخصصی زعفران فراوج بیستم مهرماه راه اندازی می شود افزود: ۳۶ غرفه تخصصی زعفران در برند های مختلف در این بازارچه حضور خواهند داشت.

معاون بازرگانی تعاون روستایی خراسان شمالی با بیان اینکه سال قبل استقبال خوبی از این رویداد شد، تاکید کرد: اعتبارات این بازارچه از محل منابع اتحادیه تعاون روستایی استان خراسان شمالی تامین می شود.

یزدانی با بیان اینکه این بازارچه البته از تسهیلات بانکی هم بهره برده است، گفت: در تلاش هستیم که در فصل پائیز با این بازارچه به نوعی قیمت گل زعفران را تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه در حقیقت یکی از اهداف این رویداد قیمت گذاری گل زعفران است، افزود: کنترل بر عرضه و خرید گل زعفران نیز در این بازارچه هدف گذاری شده است.

معاون بازرگانی تعاون روستایی استان خراسان شمالی این بازارچه را فرصت خوبی برای فروش محصول گل زعفران از سوی بهره برداران دانست و تاکید کرد: راه‌اندازی این بازارچه به نوعی عرضه را تقویت می کند.

یزدانی بیان کرد: افزایش عرضه گل زعفران در این بازارچه و رویداد هایی از این دست تاثیر زیادی بر جلوگیری از کاهش قیمت محصول خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]