طراحی پروژه‌های جداگانه در اراضی دیم و آبی برای خودکفایی در تولید گندم
طراحی پروژه‌های جداگانه در اراضی دیم و آبی برای خودکفایی در تولید گندم

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در اراضی آبی می‌توانیم به خودکفایی در تولید گندم دست یابیم، گفت: برای گندم دیم و آبی پروژه‌های جداگانه‌ای طراحی شده است تا بتوانیم به خودکفایی در تولید گندم دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مهاجر در رویدادی در ارتباط با بیمه کشاورزی اظهار داشت: از عاقلانه‌ترین کارها در بخش کشاورزی بیمه کشاورزی است اما یکی از مشکلاتی که ما در این بخش از آن رنج می‌بریم آمار دقیق است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به موضوع آمار در بخش کشاورزی و تولید در دیم‌زارها توجه ویژه دارند؛ برای تحقق این امر باید ابزار درستی داشته باشیم تا بتوانیم آمار صحیحی نیز به دست آوریم.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در اراضی آبی می‌توانیم به خودکفایی در تولید گندم دست یابیم، ادامه داد: برای گندم دیم و آبی پروژه‌های جداگانه‌ای طراحی شده است تا بتوانیم به خودکفایی در تولید گندم دست یابیم؛ در سال جاری به خودکفایی در تولید گندم مورد نیاز خبازی (نانوایی‌ها) دست یافتیم.

مهاجر اظهار کرد: آمریکا برای سال جاری پیش‌بینی کرده بود که ایران ۱۴ میلیون تن تولید گندم داشته باشد همچنین فائو این رقم را ۱۳٫۵ میلیون تن اعلام کرده بود که نحوه دستیابی این کشورها به اطلاعات در واقع استفاده از تکنولوژی است که ما نیز باید بتوانیم از تکنولوژی برای آمار دقیق بهره بگیریم.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]