آخرین تحولات بازار ارزهای دیجیتال
آخرین تحولات بازار ارزهای دیجیتال

در این خبر خلاصه‌ای از اتفاقات مهم دنیای ارزهای دیجیتال که در هفته گذشته رخ داده را بررسی خواهیم کرد.

۱.کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از بنیانگذار PulseChain شکایت کرد. این کمیسیون همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد شکایتی را علیه ریچارد هارت بنیان‌گذار PulseChain تنظیم کرد که ادعا می‌شود از طریق استیک‌ کردن ۱ میلیارد دلار به دست آورده است که احتمالاً قوانین اوراق بهادار را نقض می‌کند.

۲. بیش از ۵۰ میلیون دلار از امور مالی دیفای (DeFi) به سرقت رفت و پروتکل Curve Finance تحت تأثیر این سوءاستفاده قرار گرفت. سوء‌استفاده‌ای که نگرانی‌هایی را در مورد امنیت در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرد.

۳. ریپل پس از پیروزی در دادگاه توانست پیشرفت‌های خود را سرعت ببخشد. این رأی، باعث شد که نهادهایی مانند بانک فوبون، وزارت مالی پالائو و مرکز تحقیقاتی کاتالیز از فناوری این پروژه برای عملکردهای مالی خود استفاده کنند.

۴. مؤسسه فیچ اعتبار ایالات متحده را به علت نگرانی‌ها در مورد نظارت‌های سختگیرانه و افزایش بدهی ملی از AAA به AA+ کاهش داد. اما تأثیر این تغییر در بازار محدود بود و تأثیر زیادی نداشت.

۵. شایعاتی درباره اتهامات کلاهبرداری علیه بایننس وجود دارد که ادعا می‌کند دادستان آمریکا در حال بررسی اتهامات کلاهبردای علیه این صرافی است، اما ممکن است برای جلوگیری از واکنش‌های ناپایدار و نگران‌کننده بانکی و آسیب به مصرف‌کنندگان، ترجیح دهند که جریمه‌ها و توافق‌های بدون مجازات را انتخاب کنند.

۶. حجم فروش توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) حدود ۲ درصد افزایش یافته است و کلکسیون Bored Ape Yacht Club و CryptoPunks بهترین عملکردها از نظر معاملات و حجم هفتگی را به ثبت رساندند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]