غنچه‌های حرم میهمان شهرری
غنچه‌های حرم میهمان شهرری

جشن تولد ۴۶ فرزند شهید مدافع حرم استان تهران در آستانه شب یلدا با عنوان «میهمانی غنچه‌های حرم» در شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، در آستانه شب یلدا مراسم جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم استان تهران با عنوان «میهمانی غنچه‌های حرم» در فرهنگسرای ولای شهرری با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و جمعی از مسؤولان شهرستان ری و استان تهران برگزار شد.

عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه شب یلدا به نیابت از شهدای مدافع حرم جشن تولدی برای ۴۶ فرزند شهدای مدافع حرم در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی افزود: این آمار مربوط به ۶ ماهه دوم سال است و در ماه‌های آینده بخش دوم جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.
 

غنچه‌های حرم میهمان شهرری

میهمانی غنچه‌های حرم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: این برنامه به همت بنیاد شهید و با کمک برخی دستگاه‌های متولی به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در فضایی شاد با همراهی خانواده شهدا اجرایی شد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه «میهمانی غنچه‌های حرم» ادای دینی است به فرزندان شهدا که با حضور تمامی فرزندان شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]