برداشت مشکوک ۲۶ هزار بیت کوین از صرافی معروف
برداشت مشکوک ۲۶ هزار بیت کوین از صرافی معروف

طی ماه‌های اخیر، یک چهارم ذخایر بیت کوینی که توسط صرافی جمینی نگهداری می‌شد، برداشت شده است.

به گزارش حساب کاربری BTC_for_Freedom@ در توییتر (X)، در چند ماه گذشته، صرافی رمزارزی جمینی شاهد برداشت رقم حیرت‌انگیز ۲۶ هزار بیت کوین از کیف پول‌های خود بوده است.

این رقم تقریباً ۲۵ درصد از کل ذخیره بیت کوین جمینی را تشکیل می‌دهد. این حساب کاربری در ادامه این فرضیه را مطرح کرد که آیا ممکن است بلک‌راک، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان، این بیت کوین‌ها را خریداری کرده و تصمیم گرفته باشد آنها را به صورت خودحضانتی نگهداری کند.

چندین کاربر دیگر نیز در ادامه این بحث، به برنامه بلک‌راک برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین اشاره کردند که اکنون توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در حال بررسی است.

یکی از کاربران هم نوشت: چرا بلک‌راک خرید می‌کند، اگر ETF تایید نشده است؟

طبق گزارش‌ها، کمیسیون SEC به درخواست بلک‌راک برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت ‌کوین در ماه مارس سال آینده پاسخ خواهد داد. با این حال، تحلیلگران هم متعجب هستند که چرا بلک‌راک باید اینقدر بیت ‌کوین بخرد، در حالی که کمیسیون SEC هنوز به این درخواست چراغ سبز نشان نداده است.

در اوایل این هفته، این کمیسیون مهلت تصمیم‌گیری در مورد درخواست ETF اسپات بیت کوین شرکت آرک اینوست را هم تا ۳۰ آگوست امسال تمدید کرد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]