پیش بینی سرنوشت‌ساز از قیمت ۳ ارز دیجیتال
پیش بینی سرنوشت‌ساز از قیمت ۳ ارز دیجیتال

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال با فراز و نشیب‌های زیادی در حال حرکت است، فضای امیدوارکننده‌ای برای برخی آلت کوین‌ها در سپتامبر ۲۰۲۳ وجود دارد. پس از یک روند نزولی در ماه اوت، که در آن بیشتر ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه شدند، برخی از آلت کوین‌ها انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان داده‌اند و […]

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال با فراز و نشیب‌های زیادی در حال حرکت است، فضای امیدوارکننده‌ای برای برخی آلت کوین‌ها در سپتامبر ۲۰۲۳ وجود دارد. پس از یک روند نزولی در ماه اوت، که در آن بیشتر ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه شدند، برخی از آلت کوین‌ها انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان داده‌اند و آماده حرکت‌های جالبی هستند. در این میان، تسلط بیت کوین هم کاهش یافته که نشان‌دهنده تغییر در پویایی بازار است.

در این مطلب ما به بزرگترین پیش‌بینی‌های ارزهای دیجیتال با تمرکز بر ۳ آلت کوین برای سپتامبر ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

از آوریل ۲۰۲۲، چین لینک در یک محدوده کوچک در حال نوسان است؛ به طوری که قیمت آن در زیر خط مقاومت نزولی و بالای حمایت افقی ۵.۷۰ دلار قرار دارد. در حالی که به نظر می‌رسید رمزارز چین لینک ممکن است با ورود به زیر ۵.۷۰ دلار در ماه ژوئن، بیشتر کاهش یابد، بهبود سریع قیمتی از این سطح حکایت از یک روند صعودی داشت.

پشتوانه این خوش‌بینی یک واگرایی صعودی قوی است که در شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی مشاهده می‌شود، که حرکت یک دارایی و رسیدن آن به قلمروهای اشباع خرید یا فروش را اندازه‌گیری می‌کند. هنگامی که شاخص قدرت نسبی بالای سطح ۵۰ بوده و روند صعودی بر بازار حاکم باشد، نشان‌دهنده رشد آن دارایی است؛ و عکس آن، نشان‌دهنده یک روند نزولی است. واگرایی صعودی حاکی از حرکت قریب‌الوقوع صعودی برای چین لینک است.

علی‌رغم پنج تلاش ناموفق برای شکستن سطح مقاومتی که ۴۸۳ روز ادامه داشته است، تضعیف سطح مقاومتی مذکور احتمال شکست را به طور فزاینده‌ای تشدید می‌کند. اگر چین لینک موفق به غلبه بر این سطح مقاومتی شود، به طور بالقوه می‌تواند به ۹ دلار، و حتی ۱۳ دلار افزایش یابد که به ترتیب ۵۰ و ۱۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. با این حال، ناتوانی در حفظ سطح حمایتی در ۵.۷۰ دلار می‌تواند منجر به کاهش ۲۵ درصدی چین لینک به ۴.۵۰ دلار شود.

رمزارز اوشن به مدت ۸۸۲ روز در یک خط مقاومت نزولی به دام افتاده و شش تلاش بی‌ثمر برای رهایی از آن انجام داده است. با این حال، از آنجایی که خطوط روند با هر لمس ضعیف‌تر می‌شوند، احتمال رشد اوشن بهبود یافته است.

از فوریه، قیمت اوشن در یک کانال موازی نزولی معامله می‌شود که یک الگوی رایج مرتبط با حرکات اصلاحی قیمتی است. انتظار این است که خروج از این کانال بتواند با شکست خط مقاومتی که مدت‌ها مورد انتظار سرمایه‌گذاران بوده، همسو شود.

اگر اوشن با موفقیت از کانال و سطح مقاومتی خارج شود، این پتانسیل را دارد که تا ۲۰۰ درصد افزایش یابد و به مقاومت افقی ۱ دلار برسد. در مقابل، ناتوانی در شکست سطح مقاومتی مذکور ممکن است منجر به افت ۳۵ درصدی به ۰.۲۱ دلار شود که سطح حمایتی کانال است.

دش از زمان اوج خود در ۱۶۲۵ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ سفری پرتلاطم داشته است. پس از یک اصلاح قیمتی کوتاه در حدود ۴۰ دلار، دش در مه ۲۰۲۱ چرخش نزولی دیگری داشت. تا ژوئیه ۲۰۲۳، دش به زیر ۴۰ دلار سقوط کرد و به کمترین میزان ۲۳.۸۶ دلار در اوت، پایین‌ترین قیمت از فوریه ۲۰۱۷، رسید. شاخص قدرت نسبی هفتگی این مارپیچ نزولی را تأیید می‌کند؛ چون زیر سطح ۵۰ قرار دارد.

اگر کاهش قیمتی دش ادامه یابد، نزدیک‌ترین حمایتی که باید به آن توجه کرد، ۱۰ دلار است، که حاکی از کاهش ۶۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. از طرف دیگر، بازگشت به سطح مقاومت ۴۰ دلاری می‌تواند منجر به افزایش ۵۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]