اتفاقی که به نفع طرفداران شیبا اینو تمام شد
اتفاقی که به نفع طرفداران شیبا اینو تمام شد

در ۲۳ سپتامبر، یک انتقال قابل توجه و جذاب، نظر بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. در این انتقال قابل توجه، یک نهنگ بیش از ۴ تریلیون شیبا اینو (SHIB) را از صرافی بیتواو (Bitvavo) به یک کیف پول ناشناس منتقل کرد. این تراکنش به ارزش ۳۳.۳۸ میلیون دلار باعث جلب توجه جامعه شیبا اینو و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شده است. جالب توجه است که علی‌رغم عوامل مذکور، قیمت شیبا اینو ثابت ماند. این امر نشان می‌دهد که این تراکنش تأثیر مثبتی بر احساسات سرمایه‌گذاران داشته است.

کیف پول ۰xfd۵۵۷a۹۲۹CC۷c۱۱۱۱۱e۶۵۵۳۴۸۷۷۴f۸a۷۹۰D۳eA۵F که مقصد تراکنش بزرگ این نهنگ بود، اکنون مقدار دقیق ۴,۵۹۵,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴.۴۵ شیبا اینو دارد که مطابق با مقدار منتقل‌شده است. این کیف پول که فقط رمزارز شیبا اینو را در خود نگهداری می‌کند، سؤالات و گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد هدف این انتقال ایجاد کرده است؛ از جمله: فروش بالقوه؛ نهنگی که دارایی‌های خود را مجدداً توزیع می‌کند؛ یا صرافی‌ای که به دلیل حجم قابل توجهی از انتقال، بخشی از دارایی‌های شیبا اینو خود را به یک آدرس داخلی ارسال می‌کند.

ماهیت واقعی این انتقال همچنان موضوعی جذاب و مورد بحث در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قابل توجهی شیبا اینو سوزانده شده‌ است. ۲۴۷,۷۵۳,۷۸۳ شیبا اینو از طریق چندین تراکنش سوزانده شده‌ که منجر به افزایش ۳۵.۸۸ درصدی نرخ توکن‌سوزی کلی نسبت به روز گذشته در این میم کوین شده است. دو بخش بزرگ از توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو در این تراکنش‌ها به ترتیب ۱۹۱,۵۳۱,۵۸۸ و ۱۵,۷۷۴,۰۷۱ توکن بوده است. در مجموع، تقریباً ۴۱۰.۶۶ تریلیون توکن شیبا اینو از عرضه اولیه سوخته است.

در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۷۳۵۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در این میان، حجم معاملات شیبا اینو در مدت مشابه با ۲۰.۷۴ درصد کاهش به ۶۹.۲۳ میلیون دلار رسید و افزایش نرخ توکن‌سوزی و انتقال قابل توجه نهنگ، به هیجانات پیرامون ارز دیجیتال شیبا اینو افزوده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]