ژوپیتر ایردراپ شد / قیمت چه تغییری می کند؟
ژوپیتر ایردراپ شد / قیمت چه تغییری می کند؟

آدرس‌های کیف پول ۷poJrJn، ۲rSAFYA و DyyQ۵۵ei، به عنوان برترین کیف پول‌ها از نظر حجم ایردراپ دریافتی شناخته شدند. ایردراپ مذکور باعث شد که JUP رشدهای خوبی را تجربه کند و به یکی از ارزهای ترند بازار تبدیل شود.

توکنJUP، توکن بومی صرافی ژوپیتر (Jupiter)، اخیراً سر و صدای زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به راه انداخته است. بر اساس داده‌های LookOnChain و SolScan، یک ایردراپ به میزان ۵.۵ میلیون JUP و ارزش ۳.۶ میلیون دلار بین ۲۷۶۰۰ آدرس کیف پول توزیع شد.

آدرس‌های کیف پول ۷poJrJn، ۲rSAFYA و DyyQ۵۵ei، به عنوان برترین کیف پول‌ها از نظر حجم ایردراپ دریافتی شناخته شدند. ایردراپ مذکور باعث شد که JUP رشدهای خوبی را تجربه کند و به یکی از ارزهای ترند بازار تبدیل شود.

معمولاً پس از دریافت ایردراپ، افراد به فکر فروش هستند که می‌تواند باعث افت قیمت شود، اما آدرس‌های ذکرشده که مقدار قابل توجهی JUP دارند، دارایی خود را بدون تغییر در کیف پول‌هایشان نگه داشته‌اند.

صرافی ژوپیتر پس از لیست شدن JUP در بایننس، مورد توجه زیادی قرار گرفت. بنیان‌گذار ژوپیتر که به نام میو (Meow) شناخته می‌شود، نوسانات اخیر بازار و اهداف راهبردی این صرافی را تشریح کرده است.

به گفته وی، ادغام مشتری با مرکوریو (Mercuryo)، یک آن-رمپ (تبدیل مستقیم ارز فیات به ارز دیجیتال) را معرفی می‌کند تا محیط کاربری را ساده‌تر نماید و تجربه‌ای بی‌نقص از کاوش در شبکه سولانا (SOL) را ارائه دهد.

همکاری با مرکوریو با تعهد مشتری به دسترسی کاربرپسند به اکوسیستم سولانا مطابقت دارد. این پلتفرم، شامل پل مقایسه‌کننده (Bridge Comparator) و پل کرم‌چاله (Wormhole Bridge) است و خدمات چندوجهی را ارائه می‌دهد.

در واقع، این پیشرفت‌ها و دستاوردها، ژوپیتر را به عنوان یک فعال مهم در شبکه سولانا به تصویر می‌کشد.

ژوپیتر (Jupiter) چیست؟

ژوپیتر (Jupiter)، که با نام مشتری هم شناخته می‌شود، فقط یک ارز دیجیتال ساده نیست. بلکه یک پلتفرم پیشرفته است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند تا امنیت، کارآمدی و استقلال کاربران را تامین کند. بلاک چین ژوپیتر که با هدف ساخت دنیایی دیجیتالی قابل دسترس‌تر و غیرمتمرکز طراحی شده، به عنوان پایه‌ای برای برنامه‌های مختلف از جمله خدمات پیام‌رسانی محرمانه تا راه‌حل‌های امنیتی برای کسب‌وکارها عمل می‌کند. این پروژه به شدت به امنیت و غیرمتمرکزسازی اینترنت تعهد دارد.

قلب تپنده ژوپیتر (Jupiter)، فناوری بلاک چین قدرتمند آن است که بر بستر سولاناست. شبکه مشتری که برای قابلیت گسترش طراحی شده، می‌تواند تعداد زیادی تراکنش را بدون کاهش سرعت یا امنیت پشتیبانی کند. ژوپیتر (Jupiter) با استفاده از مکانیسم‌های توافق جدید و پروتکل‌های رمزنگاری اطمینان می‌دهد که هر تراکنشی امن و خصوصی باشد. این دقت فنی ژوپیتر (Jupiter) را از دیگر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند و آینده‌ای قابل اطمینان و پیشرفته را نوید می‌دهد.

بررسی عملکرد بازار ژوپیتر (Jupiter) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال دارای پتانسیل زیادی است. با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، ژوپیتر (Jupiter) توانسته استثبات و رشد قابل توجهی داشته باشد، که این به زیربنای فناوری محکم و حمایت جامعه‌اش برمی‌گردد. بررسی‌های مقایسه‌ای با سایر ارزهای دیجیتال، مزیت‌های رقابتی ژوپیتر (Jupiter) را نشان می‌دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

ژوپیتر سواپ یک پلتفرم است که امکان تبدیل آزاد و غیرمتمرکز دارایی‌ها را در شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) فراهم می‌کند. در این DEX، باید دو توکن را واریز کنید تا بتوانید در استخرهای نقدینگی سرمایه‌گذاری کنید. هدف ژوپیتر سواپ این است که بهترین تجربه مبادله توکن را برای کاربران و توسعه‌دهندگان فراهم کند. این پلتفرم به طور مستقیم به صرافی‌های غیرمتمرکز، استخرهای بازارساز خودکار و سفارش ها متصل می‌شود.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]