چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 130588
  • 12 سپتامبر 2024 - 0:45
  • 33 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازی قیمتی هایما در روز نسبتا آرام بازار خودرو + جدول قیمت

بازی قیمتی هایما در روز نسبتا آرام بازار خودرو + جدول قیمت
بازی قیمتی هایما در روز نسبتا آرام بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: بازار خودرو امروز هم به روند خود ادامه داد و داخلی‌ها و مونتاژی‌ها با کمترین تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند. با این وجود مثل دفعات قیمت هایما به این ثبات بی‌توجه بود.

به گزارش اکوایران، بازار خودرو از اویل هفته گذشته شاهد نوسانی شدن قیمت بود و این روند همچنان ادامه دارد، بطوریکه در این مدت شاهد تغییر اندک قیمت در میان برخی خودروهای داخلی و مونتاژی بودیم و شاکله بازار تغییر چندانی نکرده است.

به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات پی‌درپی یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا نوسان بازار حفظ شود. از سوی دیگر در روزهای اخیر دلار هم نوسان اندک داشته و بیشتر مواقع ثابت بوده روندی که در بازار‌های موازی هم شاهد آن بودیم و این امر هم بر آرامش در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز هم بیشترین تغییر قیمت به «هایما S7پلاس» رسید و کاهشی ۱۰ میلیونی داشت و در مقابل «شاهینG» با افزایش ۴ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر امروز «رانا پلاس» در بازار رشدی ۲ میلیونی داشت و «کوییک اتوماتR» هم با کاهش ۲ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi  ۲۰۷اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» هم در بازار ۸۵۴ میلیون تومانی ماند. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومانی شد و کاهشی ۱۰ میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۸۵ میلیون تومانی قیمت خورد و بدون تغییر ماند. اما «رانا پلاس» با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۶۲۶ میلیون تومان قیمت خورد و  «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 21

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۴ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار۴۱۰ میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» کاهش ۲ میلیونی داشت و ۵۲۸ میلیون تومانی شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.  

اکووو 21

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت 18 سپتامبر 2024

واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت

اکو ایران : خبر موافقت معاون اول رییس جمهور با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو تکذیب شد.

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت 18 سپتامبر 2024

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم کمترین تغییر قیمت را داشتند و برای سومین روز پیاپی شاهد آرامش در این بازار بودیم.

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی 17 سپتامبر 2024

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی

اکو ایران : وزیر صمت از برنامه این وزارت برای واردات خودرو خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.