دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 24881
  • 11 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 155 بازدید
  • ۰ دیدگاه

مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت
مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

اکوایران: ارزیابی بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز در کنار رشد قیمت طعم، افت و ثبات قیمت را چشیدند و با این شرایط شاهد تشکلی مثلث قیمتی در بازار بودیم.

به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار در میان سایپایی‌ها امروز «شاهین» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش ۱۰ میلیونی راهی بازار شد. اما در کنار این خودرو خانواده «کوییک» در بازار امروز افت قیمت داشتند و خانواده «تیبا» هم بدون تغییر راهی بازار شدند.     ارزیابی بازار نشان می‌‌دهد افزایش قیمت خودرو امروز بیش از همه جنبه روانی داشته و عمده دلیل آن به خبر تصمیم شورای رقابت در خصوص بررسی قیمت خودرو در بازار باز می‌گردد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد.

اما براساس رصد بازار امروز خانواده کوییک افت یک میلیونی قیمت داشتند،‌ با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۴۳ میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد قیمت خانواده تیبا هم امروز ثابت بوده و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۳۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و اما «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم رشد یک میلیونی قیمت داشت و امروز ۳۵۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.  

ایران اقتصاد 20

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ادامه کاهش قیمت در بازار خودرو/ افت ۱۱ میلیونی کوییک دنده‌ای S + جدول 12 مه 2024

ادامه کاهش قیمت در بازار خودرو/ افت ۱۱ میلیونی کوییک دنده‌ای S + جدول

اکوایران : روند کاهش قیمت پرطرفدارهای داخلی امروز هم ادامه داشت و با این شرایط شاهد تداوم افت قیمت در بازار خودرو بودیم.

ایران خودرو با عرضه این محصول برای بازار خط و نشان کشید / فروش این خودرو بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد 12 مه 2024

ایران خودرو با عرضه این محصول برای بازار خط و نشان کشید / فروش این خودرو بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد

اکو ایران : صورت های مالی ایران خودرو مربوط به فروردین ۱۴۰۳ نشان می دهد این خودروساز برنامه متفاوتی را در سال جاری برای خود تدارک دیده است.

قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت 11 مه 2024

قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی امروز در بازار شکل کاهشی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کاهشی ۱۰ میلیونی برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.