شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 26619
  • 18 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 141 بازدید
  • ۰ دیدگاه

این خودروی جدید بدون قرعه کشی و نوبت دهی فروخته می شود / سوپرایز مشتریان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه

این خودروی جدید بدون قرعه کشی و نوبت دهی فروخته می شود / سوپرایز مشتریان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه
این خودروی جدید بدون قرعه کشی و نوبت دهی فروخته می شود / سوپرایز مشتریان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه

اکو ایران : ایران خودرو دیزل از عرضه محصول جدید خود به صورت پیش فروش خبر داد. پیکاپ فوتون دیزلی با گیربکس دستی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرو دیزل قصد دارد طی یک هفته آینده برخی از محصولات خود از جمله پیکاپ فوتون دیزلی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک را بفروش برساند.

این طرح ها به صورت پیش فروش انجام می شوند. در کنار دو مدل پیکاپ، کشنده فوتون ۴۳۰ و همچنین ون وانا نیز از دیگر محصولاتی است که مدیران ایران خودرو دیزل قصد عرضه آنها به صورت پیش فروش را دارند.

پیکاپ فوتون جدید با گیربکس اتوماتیک در پاییز سال گذشته طی مراسمی در ایران خودرو دیزل رونمایی شد. این محصول چینی به عنوان مهمان جدید خطوط تولید بازوی تجاری ساز ایران خودرو شناخته می شود.

ایران خودرو دیزلی ها قرار است کشنده فوتون ۴۳۰ و پیکاپ فوتون دیزلی را روز ۲۹ شهریور سال جاری به ترتیب در دو نوبت زمانی ساعت ۱۰ صبح و ساعت ۲ بعد از ظهر از مسیر سایت فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک و همچنین ون وانا نیز روز ۳ مهر امسال به ترتیب در ساعت ۱۰ صبح و ساعت ۲ بعد از ظهر روی سایت فروش این خودروساز تجاری قرار می گیرد.

 متقاضیان توجه داشته باشند برای شرکت در طرح پیش فروش چهار محصول ایران خودرو دیزل باید به سایت فروش رسمی این خودروساز به نشانی esale.ikd.ir مراجعه کنند.

پیش بینی می شود استقبال از پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک بیش از سایر محصولات عرضه شده باشد. دلیل این مساله را می توان در علاقه متقاضیان به در اختیار گرفتن خودروهای پیکاپ جست و جو کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

خودروی پرطرفداری که ۲۳ میلیون ارزان شد + جدول قیمت 24 آوریل 2024

خودروی پرطرفداری که ۲۳ میلیون ارزان شد + جدول قیمت

اکوایران: بررسی روند بازار نشان می‌دهد هرچند امروز شاهد تداوم کاهش قیمت در میان پرطرفدارهای داخلی بودیم، اما تعداد معدودی از خودروها هم با افزایش یا بدون تغییر معامله شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.