دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 26626
  • 18 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 159 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایران خودرو فروش فوق العاده دو خودرو را کلید زد

ایران خودرو فروش فوق العاده دو خودرو را کلید زد
ایران خودرو فروش فوق العاده دو خودرو را کلید زد

اکو ایران : عرضه دو محصول ایران خودرو که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود، آغاز شد. موعد تحویل این خودروها پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده است.

به گزارش اکو ایران، مدیران ایران خودرو پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 را در دستور کار قرار دادند. این دو خودرو به صورت فروش فوق العاده به خریداران عرضه می شود. موعد تحویل دو خودروی مورد نظر پاییز سال جاری اعلام شده است.

پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 پیش تر از مسیر سامانه یکپارچه فروش به متقاضیان عرضه شده بود. آن دسته از خریدارانی که توانستند در زمان ثبت نام نسبت به نام نویسی برای این خودروها اقدام کنند باید کل مبلغ اعلامی از سوی ایران خودرو را به حساب این خودروساز واریز کنند.

خریداران پژو پارس با موتور XU7P باید حدود ۲۹۴ میلیون تومان را برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود، پرداخت کنند. طرفداران هایما S5 نیز باید حول و حوش ۹۸۴ میلیون تومان را در اختیار ایران خودرو قرار دهند.

آن طور که از اطلاعیه ایران خودرو برای تحویل دو خودروی نام برده شده مشخص است، آبی های جاده قصد دارند پژو پارس های واگذار شده را تنها با رنگ سفید واگذار کنند. اما هایما S5 با پنج رنگ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفن. این خودروی مونتاژی چینی با رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره ای و زغالی در این طرح فروش فوق العاده حضور خواهند داشت.

ایران خودرویی ها ابتدا پژو پارس را به مشتریان واگذار می کنند و در ادامه به سراغ تحویل هایما S5 خواهند رفت.

ایران خودرو در مرحله اول فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشت و در پایان مرحله اول اعلام کرد که ظرفیت فروش این خودروساز تا پایان سال جاری پُر شده، بنابراین نمی تواند در طرح های فروش آتی از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشته باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.