یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 42815
  • 16 نوامبر 2023 - 4:12
  • 132 بازدید
  • ۰ دیدگاه

۹ میلیون افت قیمت «تارا اتوماتV2» + جدول

۹ میلیون افت قیمت «تارا اتوماتV2» + جدول
۹ میلیون افت قیمت «تارا اتوماتV2» + جدول

اکوایران: رصد بازار نشان‌ می‌دهد ایران‌خودرویی‌ها امروز با کاهش یک تا ۹ میلیون تومانی راهی بازار شدند و برخی از محصولات پرطرفدارهای ایران‌خودرو هم تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو روند کاهشی بازار خودرو را به دو عامل نسبت می‌دهند؛ یکی از عوامل اثرگذار در کاهش قیمت بازار خودرو به افت قیمت دلار باز‌می گردد. اما عامل بعدی به اظهارات مطرح شده از سوی منوچهر منطقی، معاون حمل و نقل وزارت صمت مربوط می‌شود.

منطقی، امروز اعلام کرد که عرضه بعدی ایران‌خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه منوط به کوتاه‌شدن صف نوبت‌دهی تحویل خودرو و تحویل به متقاضیان ثبت‌نام‌کننده است، چرا که هر ۲ خودروساز، محصولات خود را تا پایان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه برای فروش، نوبت‌دهی کرده‌اند. خبری که آب پاکی را روی دست متقاضیان جدید خرید از سامانه یکپارچه ریخت،‌ با توجه به اینکه این اظهارنظر امروز اعلام شده فعالان بازار خودرو معتقدند برای مشخص شدن اثر آن باید کمی صبر کرد.  

براساس ارزیابی بازار امروز در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «تارا اتوماتV2» بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و با کاهش ۹ میلیون تومانی راهی بازار شد. از سوی دیگر خانواده دنا نیز امروز کاهش یک میلیونی داشتند و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» با افت ۲ میلیون تومانی یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2 » در بازار کاهش ۹ میلیونی داشت و در بازار امروز ۷۶۱ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا هم امروز کاهش قیمت یک میلیونی داشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» در بازار ۷۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 24

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.