دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 47549
  • 05 دسامبر 2023 - 20:11
  • 85 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خرید این دو خودرو را از سامانه یکپارچه از دست ندهید

خرید این دو خودرو را از سامانه یکپارچه از دست ندهید
خرید این دو خودرو را از سامانه یکپارچه از دست ندهید

اکو ایران : متقاضیانی که اسفند سال گذشته برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی برندهای جهانی خودروساز در مرحله جدید نام نویسی امکان ثبت نام پیدا کردند، می توانند از میان ۱۱ خودروی عرضه شده خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش اکو ایران، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در دور جدید عرضه بار، دیگر در دسترس متقاضیانی قرار گرفت که در اسفند سال گذشته برای خریداری خودروهای وارداتی نام نویسی کرده بودند.

مدیران سامانه یکپارچه این بار ۱۱ محصول برندهای جهانی خودروساز را پشت ویترین قرار دادند. دو خودروی سوزوکی Ciaz و جیلی آزکارا برای اولین بار در سامانه یکپارچه فروش عرضه می شوند. فردا موتور جیلی آزکارا را به متقاضیان عرضه کرده و راسا موتور خاورمیانه نیز سوزوکی Ciaz را برای فروش در بازار ایران در نظر گرفته است.

آن طور که در سامانه یکپارچه فروش مشخص شده قیمت سوزوکی Ciaz در مبادی ورودی یک میلیارد تومان است و جیلی آزکارا نیز با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون در مبادی ورودی کشور حاضر است. البته به قیمت هر دو خودرو باید هزینه های متعددی که تا شماره گذاری و ورود به سرزمین اصلی شامل می شود را اضافه کرد.

دو خودروی جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به احتمال زیاد در زمستان ۱۴۰۲ یا حداکثر بهار ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده خواهد شد.

سوزوکی و جیلی در سال های پیش از ممنوعیت واردات خودرو به کشور در بازار ایران حاضر بوده و محصولات پیشین این دو برند جهانی خودروساز توانسته بود تا نظر متقاضیان خودروهای وارداتی را در آن زمان به خود جلب کند. با توجه به سابقه حضور سوزوکی و جیلی پیش بینی می شود محصولات عرضه شده دو برند خودرویی یاد شده در دور جدید حضور در بازار خودرو با استقبال روبرو شوند.

سوزوکی Ciaz خود را آماده می کند تا با محصولات سدان (صندوق دار) بازار خودرو رقابت کند و جیلی آزکارا هم با خودروهای SUV (شاسی بلند) سرشاخ می شود.

علاوه بر سوزوکی Ciaz و جیلی آزکارا، چانگان CS35 پلاس تایپ ۲، چانگان CS 35 پلاس تایپ ۳، زوتی DL5، بستیون T77، جتا VS5، جتا VS7، ونوسیا D60 پلاس، ونوسیا Start و چانگان CS 55 پلاس هم در تیررسی متقاضیان قرار دارد.

متقاضیان منتخب در بازه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ تا ۱۵ آذر امسال می توانند به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کرده و نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.