دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 53838
  • 04 ژانویه 2024 - 0:12
  • 37 بازدید
  • ۰ دیدگاه

۳ خودروی سایپا ۳ میلیون گران شدند+ جدول قیمت

۳ خودروی سایپا ۳ میلیون گران شدند+ جدول قیمت
۳ خودروی سایپا ۳ میلیون گران شدند+ جدول قیمت

اکوایران: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با رشد و ثبات راهی بازار شدند،‌ بطوریکه نیمی از محصولات سایپا رشد قیمت داشتند و نیمی دیگر تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» با رشد ۳ میلیون راهی بازار شدند و سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند.

به گفته فعالان بازار، خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز، تغییرات چندانی نداشتند و برخی از محصولات به رشد اندک قیمت بسنده کردند.

برخی فعالان بازار خودرو معتقدند اعلام جزییات اصلاح دستورالعمل تنظیم بازار خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو کمی نوسانی شود، اما برخی دیگر معتقدند که کاهش معاملات در بازار موجب شده تا سایپایی‌ها با کمترین تغییر راهی بازار شوند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۱۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته ۳ میلیون تومان رشد کرد. با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم با رشد ۳ میلیون تومانی ۳۶۳میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۳۷ میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت و «تیبا ۲ معمولی» هم بدون تغییر ۳۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز تغییر قیمت ۳ میلیون تومانی داشت و این خودرو امروز ۳۸۵میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اکو 13

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.