ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس که از دریافت این خودرو انصراف دهند، جایزه ویژه می دهد / ایده ای که صف خریداران خودروی پُرطرفدار را کوتاه می کند
ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس که از دریافت این خودرو انصراف دهند، جایزه ویژه می دهد / ایده ای که صف خریداران خودروی پُرطرفدار را کوتاه می کند

اکو ایران : پژو پارس برای ایران خودرویی ها تبدیل به چالش شده و آنها به دنبال این هستند تا ثبت نام کنندگان را قانع کنند تا از دریافت این خودرو انصراف دهد، در جدیدترین اقدام ایران خودرو برای انصراف دهندگان از دریافت پژو پارس جایزه تعیین کرده است.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرو ۱۰۰ میلیون وام بدون سود در اختیار خریدارانی قرار می دهد که از دریافت پژو پارس انصراف داده و حاضر شوند محصولات جایگزین را انتخاب کنند.

آبی اهی جاده مخصوص در جدیدترین ایده خود به دنبال این هستند تا ثبت نام کنندگان برای انواع پژو پارس در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش را قانع کنند تا از دریافت این خودروی پُرطرفدار انصراف داده و برای خریداری محصولات جایگزین برنامه ریزی کنند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص امیدوار است ایده اش صف متقاضیان دریافت پژو پارس را کوتاه کند.

پیش تر ایران خودرویی ها به افرادی که برای پژو پارس سال نام نویسی کرده بودند پیشنهاد دادند که به جای پژو پارس سورن پلاس با موتور XU7P یا پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس دستی ارتقا یافته را دریافت کنند.

نکته قابل توجه در ارتباط با پیشنهاد ایران خودرویی ها این بود که این خودروساز سورن پلاس با موتور XU7P را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط به متقاضیان واگذار می کرد.

در مدل نقدی خریداران حدود ۴۶۰ میلیون تومان را به حساب ایران خودرو واریز می کردند اما در مدل قسطی خریداران می توانستند سورن پلاس را به پیش پرداختی حول و حوش ۳۶۰ میلیون تومانی و چهار چک به مبلغ نزدیک به ۲۸ میلیون تومان که هر سه ماه یکبار باید از سوی متقاضیان پاس می شد در اختیار می گرفتند. بازه زمانی تحویل ۹۰ روزه بود.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای ارتقا یافته نیز به صورت پیش فروش عرضه می شد. بازه زمانی تحویل مهر و آبان سال آینده بود. متقاضیان برای تحویل پژو ۲۰۷ ارتقا یافته در مهر سال آینده باید حدود ۲۴۹ میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت به حساب ایران خودرو واریز کنند.

متقاضیانی که می خواهد پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی را در آبان سال آینده تحویل بگیرند باید حول و حوش ۲۲۴ میلیون تومان واریز کنند.

الباقی قیمت نیز در زمان تحویل به اطلاع مشتری می رسد و پیش از تحویل مشتری موظف به تسویه حساب با ایران خودرو خواهد بود.

حال ایران خودرو به متقاضیان شرکت در طرح جایگزینی پژو پارس اعلام کرده حاضر است وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره نیز پرداخت کند.

البته ایران خودرویی ها مشخص نکرده اند این تعداد این وام محدود است یا به تعداد ثبت نام کنندگان برای پژو پارس امکان پرداخت وام وجود دارد.

به نظر می رسد ایران خودرویی ها طرح پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی را جایگزین طرح فروش قسطی سورن پلاس با موتور XU7P کرده اند.

بررسی طرح فروش قسطی سورن پلاس با موتور XU7P نشان می دهد متقاضیان باید حدود ۱۳ میلیون تومان بیشتر از قیمت نقدی برای در اختیار گرفتن این خودرو هزینه می کردند.

پژو ۲۰۷ ارتقا یافته هم که فروش قسطی نداشت اما حالا متقاضیانی که قصد جایگزینی پارس با ۲۰۷ ارتقا یافته را دارند می توانند از ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون سود استفاده کنند.

پیش بینی می شود ایران خودرویی ها به کمک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی بتوانند صف ثبت نام کنندگان  پژو پارس را کوتاه کنند.

البته این اتفاق می تواند روی قیمت بازار پژو پارس تاثیر منفی گذاشته زیرا این سیگنال را به بازار مخابره می کند که ایران خودرو قصد تولید و عرضه پژو پارس را ندارد و این خودرو را در آینده نزدیک روانه موزه می کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]