دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 15872
  • 12 آگوست 2023 - 15:12
  • 223 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / کاهش قیمت سکه و دلار بعد از خبر تبادل زندانیان

قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / کاهش قیمت سکه و دلار بعد از خبر تبادل زندانیان
قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / کاهش قیمت سکه و دلار بعد از خبر تبادل زندانیان

اکوایران: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز با کاهش مواجه شده و در سطح ۴۱ هزار و ۳۳۹ تومان اعلام شده است. قیمت سکه امامی نیز در یک کانال پایین‌تر و در سطح ۲۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قرار دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از گذشت حدود سه هفته بالاخره تغییر روند داد و در مسیر کاهشی قرار گرفت.

قیمت دلار امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۳۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز با کاهش قابل توجه ۱۷۸ تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۵ هزار و ۲۰۹ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۶ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۸۱ تومان، ۴۱ هزار و ۱۷۳ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز به موازات مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز کاری قبل بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۳۸ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۹۱ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۲۸۹ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۴۵ تومان اعلام شده که با کاهش قابل توجه ۱۹۰ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۷ هزار تومانی در کانال ۴۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز با افت‌های قابل توجهی همراه بوده است.

قیمت سکه امامی امروز به یک کانال پایین‌تر رفته و به طور میانگین در سطح  ۲۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش ۶۰۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومان قرار داشته و رقم ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در کف کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار دارد و رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد که کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

تا حوالی ظهر امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟ 06 مه 2024

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به عقیده فنی‌های بازار، در روز دوشنبه مرز ۴۱ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. در غیر این صورت، اگر پایین این مرز تثبیت دهد در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار 06 مه 2024

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازارها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند. قیمت نیز در روز یکشنبه با نزول وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.