مقابل ساختمان شورای شهر تهران در خیابان بهشت چند خانم با پلاکارد هایی با موضوع حفاظت از فضای سبز پایتخت ایستاده بودند . درخواستشان برداشتن حصارهای پارک لاله بود . خبر از حصارکشی بخشی از پارک بهجت آباد و ساخت ساز در این بوستان دادند و نگران باغ گیاه شناسی و بوستان قیطریه بودند . […]

 مقابل ساختمان شورای شهر تهران در خیابان بهشت چند خانم با پلاکارد هایی با موضوع حفاظت از فضای سبز پایتخت ایستاده بودند . درخواستشان برداشتن حصارهای پارک لاله بود . خبر از حصارکشی بخشی از پارک بهجت آباد و ساخت ساز در این بوستان دادند و نگران باغ گیاه شناسی و بوستان قیطریه بودند . روی یکی از پلاکاردها نوشته بود شهردار خوب کجاست ؟ درخواست اصلاح قانون انتخاب شهردار را داشتند . که از آنها درخواست شد این دو پلاکارد را به دلیل سیاسی بودن پایین بیاورند .

مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران به میان جمع می آید . معترضان از نگرانی های خود می گویند واین که چرا با وجود توقف ساخت و ساز در پارک لاله حصارها برداشته نمی شود . اقرارایان می گوید نگرانی های مشترکی با شهروندان دارد و تاکید می کند که شورا به موضوع پارک بهجت آباد هم ورود خواهد کرد .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]