اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ گفتنی استگوشی موبایل موتورولا مدل Moto G۷۳ دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت  یکی از گزینه‌های میان‌رده‌ی جذاب در بازار ایران محسوب می‌شود. در هر صورت در ادامه همراه ما باشید. دلایل برای خریدن موتورولا G۷۳ اول از همه باید به طراحی جذاب این گوشی […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ گفتنی استگوشی موبایل موتورولا مدل Moto G۷۳ دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت  یکی از گزینه‌های میان‌رده‌ی جذاب در بازار ایران محسوب می‌شود. در هر صورت در ادامه همراه ما باشید.

دلایل برای خریدن موتورولا G۷۳

اول از همه باید به طراحی جذاب این گوشی اشاره کنیم. با وجود اینکه بدنه‌ی گوشی موتورولا G۷۳ پلاستیکی است، ولی از پلاستیک باکیفیتی تشکیل شده که جاذب اثر انگشت هم نیست. دلیل بعدی برای خرید این گوشی، ارائه با شارژر ۳۰ وات و قاب شفاف است. اگرچه این موضوع بدون شک دلیل خیلی مهمی برای خرید گوشی محسوب نمی‌شود، اما واقعیت این است که گلکسی A۳۴ در همین محدوده‌ی قیمتی، فقط با کابل شارژ به دست کاربران می‌رسد.

اسپیکر استریو هم از دیگر مزایای این گوشی محسوب می‌شود که در این محدوده‌ی قیمتی، یکی از بهترین‌ها است و می‌تواند عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. در نهایت باید به دوربین‌های باکیفیت موتورولا G۷۳ اشاره کنیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپکیسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هر دو حرف زیادی برای گفتن دارند و خبری از دوربین‌های بیهوده‌ای مانند ماکرو بی‌کیفیت نیست.

دلایل برای نخریدن موتورولا G۷۳

از بین دلایل برای نخریدن این گوشی، می‌توانیم به IPS بودن نمایشگر اشاره کنیم. البته این نمایشگر اصلا بی‌کیفیت نیست و مثلا تراکم پیکسلی بالایی دارد و حتی رفرش‌ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. اما طبیعتا کیفیت این نمایشگر در حد نمایشگرهای AMOLED نیست.

همچنین باید به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ هم اشاره کنیم که اگرچه از پس انجام بسیاری از کارها برمی‌آید، ولی در همین محدوده‌ی قیمتی گلکسی A۳۴ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می‌برد که عملکرد بهتری ارائه می‌کند. در نهایت باید به قرارگیری حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور اشاره کنیم که البته این مورد آخر تا حد زیادی سلیقه‌ای است و برخی کاربران این نوع حسگر را ترجیح می‌دهند.

در بازار موبایل قیمت گوشی موتورولا مدل Moto G۷۳ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۱۰,۴۰۰,۰۰۰ تومان است .

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی موتورولا
مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت / تومان
Moto E۱۳ دو سیم کارت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت ۱۳

۲,۹۰۰,۰۰۰

Moto G۱۳ دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰

۵,۱۳۰,۰۰۰

Moto G۲۲ دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰ ۶,۲۰۰,۰۰۰
Moto G۷۳ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰

۱۰,۴۰۰,۰۰۰

Edge ۳۰ Fusion دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰

۲۲,۰۰۰,۰۰۰

 Edge ۲۰ Pro XT۲۱۵۳-۱ دو سیم‌ کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۱۰۸

۱۵,۶۹۹,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]