آزادسازی ۱۳ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
آزادسازی ۱۳ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: با اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، ۱۳ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در منطقه گلدسته بخش چهاردانگه آزادسازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۱۶مورد ساخت وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز با دستور مقام قضائی در منطقه گلدسته بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر تخریب و ۱۳هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی افزود: در این عملیات که با حضور مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی و با همکاری عوامل زحمتکش شهرداری اسلامشهر، در کنار عوامل انتظامی انجام شد، با حکم مراجع قضائی۱۳ هزار مترمربع که از اراضی مرغوب کشاورزی به باغ ویلا و چهار دیواری تغییر کاربری داده و مورد تصرف عده ای افراد فرصت طلب قرار گرفته بود، آزادسازی و تخریب شد.

علیزاده با بیان اینکه هرگونه تصرف وساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی ضمن از بین بردن منابع طبیعی، موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، بیان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام عمرانی و خرید فروش اراضی کشاورزی، نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری آن از ادارات مربوطه اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: از شهروندان عزیز و مردم منطقه درخواست دارم در جهت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری ازفعالیت افرادسودجو و فرصت طلب، در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ارگان های مربوطه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیز گزارش کنند. 

پلمب یک کافه متخلف در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در پی وصول گزارش مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت صوتی در هنگام برگزاری جشن تولد در یک واحد صنفی کافه در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

علیزاده  با قدردانی از همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم با مامورین نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی، ضمن حضور در محل مورد نظر و تایید صحت گزارش، واحد صنفی مذکور را به علت ارتکاب تخلفات متعدد از جمله عدم رعایت شئونات اسلامی و ایجاد آلودگی صوتی، ضمن جلوگیری از ادامه برگزاری مراسم ، با دستور مقام قضایی واحد صنفی مذکور پلمپ و مالک کافه نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

پایان پیام/۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]