معاون استاندار تهران: انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز داده نشود
معاون استاندار تهران: انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز داده نشود

معاون اقتصادی استانداری تهران گفت: بدون تعارف باید با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد و از دادن هرگونه انشعابی به این نوع سازه‌ها پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، علی مهری معاون اقتصادی استانداری تهران صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی خصوصی شهرستان رباط‌کریم که در محل فرمانداری برگزار شده بود بر لزوم حل معضلات و مشکلات شهرک‌ها و لزوم تعیین محدوده شهرک‌های صنعتی واحدهای صنعتی تاکید و اظهار کرد: سریعا نقشه‌بردار مشخص و با هزینه شهرک‌ها برای این مهم اقدام شود.

وی به روند ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک‌های صنعتی خصوصی هم اشاره و تاکید کرد: بدون تعارف باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد و از دادن هرگونه انشعابی به این نوع سازه‌ها پرهیز کرد.

همچنین امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در این جلسه با اشاره به مشکل تغییر کاربری‌ها در شهرک‌های صنعتی گفت: برای قانونمند شدن تغییر کاربری ها با استانداری، جهاد کشاورزی، مدیریت شهرک‌های صنعتی و دیگر ارگان‌ها هماهنگی و اقدام شود. 

وی ادامه داد: محدوده شهرک‌های صنعتی خصوصی باید تدقیق و مشخص شود.

لازم به ذکر است در این نشست اعضای هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی خصوصی نیز حضور داشتند که به بیان خواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]