وضعیت آلودگی هوای شهرهای استان تهران
وضعیت آلودگی هوای شهرهای استان تهران

مطابق با داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، کیفیت هوای شهر پردیس و قرچک در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، شهرهای رباط‌کریم و پیشوا در وضعیت سبز می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اداره کل مدیریت بحران استان تهران امروز از احتمال وزش باد شدید و ورود گردوغبار از استان‌های هم‌جوار به استان تهران و کاهش کیفیت هوا تا صبح روز پنجشنبه (۹ شهریور) خبر داد؛ در این خصوص وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف استان تهران را بررسی می‌کنیم.

بر اساس داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور کیفیت در ساعت ۱۶ و ۴۷ دقیقه امروز، هوای شهر پردیس با شاخص ۱۰۸ و شهر قرچک با شاخص ۱۰۹ نارنجی و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
 

وضعیت آلودگی هوای شهرهای استان تهران

همچنین شهرهای دماوند، پاکدشت، قدس، باقرشهر، ورامین، ملارد و اسلامشهر در وضعیت زرد هواشناسی و قابل قبول هستند و شهرهای رباط‌کریم و پیشوا با قرارگیری در وضعیت سبز هواشناسی در این برهه از روز کیفیت هوای پاک را تجربه می‌کنند.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز، شاخص آلودگی هوای پایتخت نیز هم‌اکنون روی عدد ۷۵ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
 

وضعیت آلودگی هوای شهرهای استان تهران

گفتنی است در وضعیت نارنجی هوا، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]