شهید مدافع حرم «یحیی رستمی» در بهارستان تشییع می‌شود
شهید مدافع حرم «یحیی رستمی» در بهارستان تشییع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت:پیکر مطهر شهید مدافع حرم «یحیی رستمی» روز سه‌شنبه در شهرستان بهارستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، سرهنگ پاسدار سهیل رستمیان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان، شامگاه امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیکرشهید مدافع حرم یحیی رستمی در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) در شهرستان بهارستان تشییع و تدفین می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه جاری ساعت ۱۰ صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه تا آستان مقدس امامزاده لطیف(ع) با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان بهارستان، همرزمان و خانواده شهید برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته شهید مدافع حرم یحیی رستمی از سبز پوشان سپاه پاسداران که ساکن شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان بود، در کشور سوریه و در راه دفاع ازحرم اهل بیت(ع) به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از بازگشت به میهن اسلامی در شهرستان بهارستان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی گفت: مراسم دیدار و وداع با شهید رستمی عصر امروز در محل معراج شهدا با حضور اعضای خانواده شهید و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم این شهید، خاطرنشان کرد: از تمام مردم ولایت‌مدار، انقلابی و شهید‌پرور شهرستان بهارستان درخواست  می شود، برای مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای والا مقام ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این آیین معنوی شرکت پرشوری داشته باشند.

شهید مدافع حرم «یحیی رستمی» در بهارستان تشییع می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی متولد سال ۱۳۵۲ بوده و از وی سه فرزند (دو پسر ۲۵ و ۲۲ ساله و یک دختر ۱۴ ساله) به یادگار مانده تا ادامه دهنده راه پر برکت و ماندگار این پدر شهید والا مقام باشند.

پایان پیام /۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]