هماهنگی تهران و خراسان رضوی برای برگزاری مراسم ۲۸ صفر
هماهنگی تهران و خراسان رضوی برای برگزاری مراسم ۲۸ صفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: هماهنگی استانداری تهران و استانداری خراسان رضوی برای برگزاری مراسم معنوی ۲۸ صفر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن ۲۸ صفر اظهار کرد: هماهنگی بین استاندار تهران و استاندار خراسان رضوی برای برگزاری مراسم معنوی ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مطلوب این مراسم مقرر شد شهرداری‌های لواسان، اسلامشهر، قرچک، باقرشهر، چهاردانگه و مدیریت بحران استان تهران به منظور پیش بینی سرویس‌های بهداشتی سیار و نانوایی سیار برای خدمت‌رسانی به زوار اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: تجهیزات مذکور در حال تهیه و ارسال به استان به صورت امانی می باشد و پس از اتمام مراسم نسبت به عودت وسایل اقدام می‌شود.

غراوی با بیان اینکه در مجموع ۵۱ دستگاه سرویس بهداشتی به مشهد مقدس منتقل می‌شود؛ خاطرنشان کرد: به منظور خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی تمام تلاش خود را به عمل می‌آوریم تا نقشی هر چند کوچک در این مراسم معنوی داشته باشیم.
پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]