امام جمعه موقت پردیس: امکانات آتش‌نشانی پردیس به استاندارد نزدیک شود
امام جمعه موقت پردیس: امکانات آتش‌نشانی پردیس به استاندارد نزدیک شود

امام جمعه موقت پردیس گفت: امکانات آتش نشانی در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود برای ۲۰ هزار واحد صنعتی در مناطق صنعتی، ۹۰۰ برج بلندمرتبه، خیابان‌های باریک بومهن و غیره باید به استاندارد نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌تبار امام جمعه موقت پردیس امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز ۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، اظهار کرد: هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع است و این هفته را بنیانگذار انقلاب اسلامی نامگذاری کردند و طی ۴۰ سال اخیر دشمنان با بهانه‌های مختلف انقلاب را کوبیدند، اما این هفته باعث شد تمام مسلمانان جهان در مقابل نظام کفر ایستادگی کنند و دشمنان اسلام هر روز رو به زوال می‌روند.

وی ضمن تبریک هفته آتش‌نشان، گفت: باب شهادت برای آتش نشانان هیچگاه بسته نشده و در مسیر خدمت دل به آتش می‌زنند تا حافظ جان و مال مردم باشند.

امام جمعه موقت پردیس افزود: ۸۰۰ تا ۹۰۰ برج در پردیس و معابر تنگ در شهر بومهن از معضلات اصلی آتش نشانان‌ ما است و باید مسؤولان چاره اندیشی کنند تا شاهد آفات جدیدی در شهرستان پردیس نباشیم.

حجت الاسلام حسینی‌تبار اضافه کرد: اخیرا چندین سوله در خرمدشت آتش گرفت و زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند، ۱۰۰ میلیارد ثروت خاکستر شد.

وی تصریح کرد: امکانات آتش نشانی در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود برای ۲۰ هزار واحد صنعتی در مناطق صنعتی، ۹۰۰ برج بلندمرتبه، خیابان‌های باریک بومهن و غیره باید به استاندارد نزدیک شود.

امام جمعه موقت پردیس ضمن تشکر از فرمانده، بسیجیان و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان پردیس، ابراز کرد: طی یک‌هفته نمایشگاه مسیر آسمانی ۳، نمایشگاه پهپادی و موشکی و غرفه‌های ارزشمندی در بوستان نورالشهدای فاز۳ افتتاح و برنامه‌های بسیار خوبی برای شهروندان اجرا شد.

حجت الاسلام حسینی‌تبار تصریح کرد. این هفته تمام شد اما امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید که جبهه و جنگ را ندیدند انتقال دهیم و اگر منتقل کنیم جوانانمان فرهنگ‌ساز، کارگشا و الگوساز خواهند بود.

وی درخصوص افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ آیت‌الله رئیسی اعلام کردند، عقب ماندگی‌های دولت قبل در حوزه مسکن مهر را جبران خواهند کرد و به قولی که دادند عمل کردند و امیدواریم واحدهای باقی‌مانده، مسائل زیربناسی و روبنایی را با سرعت به نتیجه برسانند.

امام جمعه موقت پردیس اضافه کرد: امیدواریم مسائل مختلف این مساکن حل شود، زیرا این مردم بیشترین حق را به گردن نظام و انقلاب دارند.

حجت الاسلام حسینی‌تبار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اذعان کرد: نیروی انتظامی باعث بالندگی و افتخار است و در طی ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۵۰ شهید از فراجا تقدیم نظام و انقلاب شده است.

وی تاکید کرد: ۵۰ شهید طی ۶ ماه تقدیم نظام شده تا بدانیم امنیت رایگان به دست نمی آید و اگر جانفشانی‌های این عزیزان نباشد در هیچ‌کجا امنیت نخواهیم داشت، زیرا آن‌ها ایثارگرانی هستند که دل به دریای خطرات و ناامنی جامعه می‌زنند و حاصل آن امنیت برای مردم است‌.

پایان پیام/۶۷۰۱۶


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]