پنجمین یادواره شهدای یگان فاتحین برگزار شد
پنجمین یادواره شهدای یگان فاتحین برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای یگان فاتحین و امنیت تهران با حضور خانواده‌های شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فاتحین پنجشنبه ۱۳ مهرماه با حضور خانواده شهدای فاتحین و امنیت در سالن شهید فتحی نژاد برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمود هاشمی فرمانده یگان فاتحین هدف از برگزاری یادواره شهدا برای بزرگداشت همسنگران و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای فاتحین می باشد.

هاشمی با اشاره به اثرات دیدار با خانواده شهدا افزود: با دیدن خانواده شهدا، فاتحین قوت قلب می‌گیرند و حال‌شان خوب می‌شود و امید است شهدایی که ناظر بر اعمال ما هستند از عمل و حرکت ما راضی باشند.

صائبی مدیر روابط عمومی یگان فاتحین تهران در ادامه عنوان کرد: امید است قدم‌هایی که مدافعان حرم و امنیت برای حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برمی‌دارند، مورد رضایت خدای متعال، امام عصر(عج) و نایب برحقشان امام خامنه‌ای قرار گیرد.

پنجمین یادواره شهدای یگان فاتحین برگزار شد

 

وی سپس گفت: ترویج و بزرگداشت نام و خاطره شهدای گرانقدر باعث نهادینه شدن این فرهنگ غنی در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد.

گفتنی است اجرای گروه سرود اسرا، تشییع پیکر شهید گمنام، مداحی کربلایی موسی رضایی و اجرای نمایش از جمله برنامه های پنجمین یادواره شهدای فاتحین بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]