دستگیری ۱۸۴ نفر حاملان سلاح سرد در اسلامشهر
دستگیری ۱۸۴ نفر حاملان سلاح سرد در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۸۴ نفر متهم و کشف تعداد ۱۲۲ تیغه انواع سلاح سرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۸۴ نفر متهم و کشف تعداد ۱۲۲ تیغه انواع سلاح سرد، در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند که از این تعداد دستگیری ها در جریان اجرای طرح، ۲۰ نفر خرده فروش  موادمخدر و ۴۰ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت درمحلات و بوستان ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]