احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد
احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد

بنا به پیشنهاد استاندار و تایید وزارت کشور احکام اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اسدالله تقی زاده رئیس هیأت بازرسی انتخاب استان تهران در حاشیه جلسه هیات بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: احکام اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد و بر این اساس آقایان شادمهری مدیرکل اداری و مالی استانداری ،قاسمی معاون اداره کل بازرسی ،بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان و کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بعنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران تعیین شدند.

وی در این جلسه با بیان‌این مطلب که بازرسین انتخابات وظیفه ای سنگین برعهده دارند تاکید کرد: وظیفه هیئت بازرسی محدود به روز رأی گیری نبوده و از ابتدای شروع فرآیند اجرایی انتخابات تا پایان اعلام نتایج ادامه خواهد داشت.

 

تقی زاده ادامه داد: ارائه گزارش سریع تخلفات تبلیغاتی کاندیداها از سوی بازرسین به هیأت های بازرسی شهرستان ها و استان تهران ضروری و این مهم را ازوظائف اصلی بازرسین انتخابات برشمرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان‌تهران تصریح کرد: محدودیتی در تعیین بازرس در شعب و صندوق های اخذ رأی وجود ندارد و به تناسب اهمیت شعب اخذ رأی، تصمیم گیری میشود و بر این اساس پیش بینی تأمین ۸ هزار بازرس و سربازرس وظیفه بازرسی از انتخابات را در استان بر عهده خواهند داشت.

تقی زاده همچنین بر عدم دخالت بازرسین در امور اجرایی تاکید کرد و افزود: حساسیت و دقت نظر بیشتر بازرسی بسیارضروری است و هیچ یک از بازرسین و سربازرسین در فرآیند بازرسی انتخابات حق اعمال سلیقه های فردی خود را ندارند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای آموزش بازرسین و سربازرسین انتخابات در استان تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته دوره آموزشی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات را در دستور کار داریم.

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران با ذکر این مطلب که وظیفه داریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در بحث اجرای سلامت انتخابات و حفظ حدود و شئون رقابت پرشور انتخاباتی در تراز نظام و انقلاب اسلامی در استان تهران عمل نماییم و از تمامی شهروندان استان تهران خواست تا گزارش تخلفات انتخاباتی کاندیداها را به هیأت بازرسی استان و در شهرستان ها نیز به واحدهای بازرسی مستقر در فرمانداری ها گزارش و اعلام نمایند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]