فرماندار ری: مشکلات شهرستان با ظرفیت‌های مردمی رفع می‌شود
فرماندار ری: مشکلات شهرستان با ظرفیت‌های مردمی رفع می‌شود

فرماندار ری گفت: هر جا مردم به میدان آمده و از ظرفیت های بی نظیر آنان استفاده شده، مسائل و مشکلات به سمت وسوی رفع شدن حرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح دفتر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری اظهار کرد: در این دفتر از ظرفیت مجمع و نیروهای آن به عنوان یک شتاب دهنده و یک کمک کننده و یاری رسان به مسئولان شهرستان استفاده خواهد شد.

وی گفت: این مجمع بعنوان یک اتاق فکر و محلی برای احصاء مسائل و مشکلات شهرستان آغاز بکار کرد تا نخبگان و افراد صاحب نظر بتوانند با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی راهکارهای مناسبی را در جهت حل مشکلات و رفع کاستی های موجود ارائه کرده و در مسیر رشد و ارتقاء جایگاه ری به مدیریت اجرایی شهرستان کمک کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مشکلات شهرستان با ظرفیت‌های مردمی رفع می‌شود، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی هر جا که مردم به میدان آمده و از ظرفیت های بی نظیر آنها استفاده شد مسائل و مشکلات به سمت و سوی رفع شدن حرکت کرده است. 

 باب الحوائجی ادامه داد: جای این نهاد در سطح شهرستان خالی بود که با لطف خداوند و همت دوستان این دفتر از امروز آغاز بکار کرد. ان‌شاءالله این مجمع با بهره گیری از ظرفیت کمیته های ۱۰ گانه خود به بررسی مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان خواهند پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: در مرحله بعد اعضای این مجمع با بکارگیری موارد علمی و پژوهشی به دسته بندی مشکلات خواهند پرداخت و پس از آن نیز پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملی خود را در جهت حل و فصل مشکلات و رفع کاستی ها به مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان ارائه خواهند کرد که ان‌شاءالله مجموع این اقدامات در جهت رشد و ارتقاء همه جانبه شهرستان ری مؤثر و مفید واقع خواهد شد.

لازم بذکر است مجمع مشورتی نظام مسائل در سطح کشور در قالب کمیسیون‌های ده‌گانه‌ای متناسب با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است که با استفاده از نخبگان و ظرفیت های جوانان کشور بعنوان رابطی میان مردم و مسئولین در راستای احصاء مشکلات، ارائه راهکارها، حل معضلات و توسعه و پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها اقدام خواهد کرد. در همین راستا دفتر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و مصطفی علی اکبری به عنوان دبیر مجمع و رؤسای کمیسیون های ۱۰ گانه، احکام مسئولیتی خود را دریافت و کار خود را در این مجمع آغاز کردند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]