استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است
استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است

استاندار تهران گفت: کار طراحی اولیه احداث متروی شرق استان تهران در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه برگزاری اجتماع شکوه مقاومت که به مناسبت هفته بسیج ظهر امروز در تالار بزرگ شهر پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام راحل فرمودند که بسیج شجره طیبه است و این شجره ویژگی های خاصی دارد، بسیج در بطن جامعه بشریت و خاصه جهان اسلام رشد و نمو کرد با پیروزی انقلاب اسلامی امام  راحل آن را شکوفا کرد.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی به همه عالم نشان داد که بسیج یک حرکت  ریشه ای مردمی  با خواص بسیار زیاد و درمانگر دردهای بزرگ اجتماع بزرگ بشری است.

فخاری ادامه داد: اعتقاد ما این است که وجود تفکر بسیجی، اراده بسیجی، عزم بسیجی و آنچه که دل در گرو اعتقادات بسیجیان است، همه نشانگر تعالی رشد و توسعه درون و برون است.

استاندار تهران افزود: بسیج در اصل یک مکتب فراگیر است که از بطن و جان انسانهای شریف و با صفا و با باطن پاک  بیرون می آید و انتظار برای امروز از بسیج؛ تلاش، تکثر و حرکت به سمت خود سازی، دگرسازی و جامعه سازی است.

فخاری ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها در سازندگی علم و پژوهش خدمت به مردم و در جهت تعالی بخشیدن به نیازمندیهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و امنیت بخش برای جامعه بزرگ نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام است.

استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است

 

وی اضافه کرد: امروز حرکت های بسیج گونه برای دفاع از حق و آزادی در حال شکل گیری است و فرهنگ بسیج در حال رشد و نمو و ترویج در سراسر عالم است.

وی توضیح داد: در هفته بسیج همه مجموعه بسیج فرصت  را مغتنم می شمرند و همه عملکردهایی که در طول سال داشتند را به نمایش می گذارند.

استاندار تهران با اشاره به قدرت بسیج بیان کرد: قدرت بسیج در فناوری، علم آموزی، ترویج فرهنگ و خاصه فرهنگ  شهادت ایثار و از خود گذشتگی و هم فرهنگ کار و تلاش و سازندگی است که در هفته بسیج به نمایش گذاشته می شود.

فخاری اضافه کرد: این نمایش قدرت  برای اعتماد بخشی و امید بخشی و تعیین آینده ای روشن برای جوانان و خاصه عزیزانی است که دل در گرو بسیج دارند و امیدوارند که  بتوانند با سرمشق گرفتن از رفتار و کردار و تفکر بسیجی آینده ایران را روشن و توام با رونق و پیشرفت بسازند. 

استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است

 

طراحی اولیه مترو شرق استان در دستور کار قرار دارد

استاندار تهران با اشاره به وضعیت احداث متروی شرق استان تهران، تاکید کرد: کارهای مطالعاتی مترو در حال انجام است که پیچیدگی های خاص خود را دارد و کار طراحی اولیه مترو در دستور کار است.

فخاری توضیح داد: هزینه های بسیار زیادی نیاز است تا این پروژه محقق شود از گذشته احداث مترو تا شهرستان دماوند در برنامه بود که با دستور مسئولان به ویژه رئیس جمهور موضوع مترو شرق هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت آرامستان شهرستان پردیس عنوان کرد: محل آرامستان از سوی فرمانداری و شهرداری پردیس جانمایی شده و آماده سازی محل آرامستان در حال اجرا و انجام است.

 

 

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم از رؤسای پایگاه های مقاومت خواهر و برادر و امام جمعه و فرماندار به عنوان مسوولان حامی بسیج تقدیر شد.

پایان پیام۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]