پذیرش مسؤولیت باید همراه با تعهد در اجرا و عمل به وظایف باشد
پذیرش مسؤولیت باید همراه با تعهد در اجرا و عمل به وظایف باشد

استاندار تهران گفت: پذیرش مسؤولیت از سوی افراد میبایست همراه با تعهد در اجرا و عمل به وظایف قانونی و شرعی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مراسم گلریزان و جمع آوری کمک های نقدی مردم و خیران برای ساخت و توسعه زمین ورزشی شهر قلعه نو، شامگاه یکشنبه با حضور سرزده علیرضا فخاری استاندار تهران و همراهی مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در شهر قلعه نو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسؤولان بخش قلعه نو، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی و استانی و اهالی قلعه نو به ویژه قشر جوان و نوجوان برگزار شد، بخشی از هزینه های لازم جهت ساخت و توسعه زمین ورزشی قدیمی شهر قلعه نو با جمع آوری کمک های نقدی خیرین و علاقه مندان به ورزش در قالب مراسم گلریزان تأمین شد.

استاندار تهران در این مراسم در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع شهروندان بویژه جوانان و ورزشکاران قلعه نو، گفت: رسیدگی به امورات مردم اصلی ترین وظیفه مسؤولان است و در قبال آن نیز هیچ منتی بر عهده مردم نیست. پذیرش مسؤولیت از سوی افراد میبایست همراه با تعهد در اجرا و عمل به وظایف قانونی و شرعی باشد.

فخاری ادامه داد: امروز کشور عزیز ما در حال رشد و توسعه بوده و نیازمند کمک و یاری عموم مردم و اقشار مختلف جامعه است. حضور، وجود، عزم و اراده شما نوجوانان و جوانان عزیز برای عزت بخشی، تعالی و توسعه همه جانبه کشور یک امر واجب و ضروریست.

وی در ادامه با توصیه نوجوانان و جوانان به امر تحصیل و علم اندوزی بیان کرد: شما فرزندان عزیز ایران برای ساخت آینده کشور و جامعه میبایست در امر تحصیل و کسب دانش و معرفت همت کرده و تمامی تلاش خود را برای خدمت به کشور و هموطنان خود در آینده به کار بگیرید. بنده یقین دارم با اراده شما این کار انجام شدنی خواهد بود.

استاندار تهران در پایان به برخی مطالبات شهروندان قلعه نو اشاره کرد و افزود: ساخت کمربندی شهر قلعه نو، تخریب و نوسازی بافت فرسوده و توسعه و تجهیز فضای ورزش عمومی از مطالبات اصلی مردم قلعه نو می باشد که در همین راستا تاکنون اقداماتی انجام شده که ان‌شاءالله با مساعدت و نظر مثبت مجموعه استانداری و هماهنگی و مدیریت فرماندار شهرستان ری اقدامات خوب و اثرگذاری در آینده جهت رفع این مطالبات مردمی صورت خواهد پذیرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]