واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از ۱۲۰ روز جریمه مالیاتی می‌شود
واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از ۱۲۰ روز جریمه مالیاتی می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به شناسایی ۵ هزار و ۴۷۵ واحد خالی در پردیس گفت: بیش از ۱۲۰ روز خالی ماندن واحدهای مساکن مهر منجر به معرفی به سازمان امور مالیاتی و اتخاذ جرائم سنگین خواهند شد.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۴۷۵ واحد خالی در پردیس شناسایی و ۵۰۰ واحد از آنها به بازار مسکن عرضه شده است، اظهار کرد: درخواست ما از متقاضیان این است که واحدهای خود را تحویل گرفته و ساکن شوند زیرا با خالی ماندن واحد بیش از ۱۲۰ روز، قطعا به واحد امور مالیاتی معرفی شده و با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.

وی درخصوص زمان تحویل مساکن مهر اعلام شده، گفت: طبق برنامه‌ ریزی های انجام شده، پیش بینی می کنیم در دهه فجر ۷ هزار واحد آماده تحویل باشد که تماما در مراحل پیشرفت فیزیکی خوبی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: همکاران ما بصورت شبانه‌روزی درحال تلاش هستند تا در زمان مقرر بتوانیم واحدها را به صورت کامل و با تمامی خدمات به متقاضیان تحویل بدهیم.

محبت خواه درخصوص مشکلات موجود برای تائید استاندارد بالابرهای مساکن مهر، ابراز کرد: جلسات متعددی با سازمان استاندارد برگزار و مشکل نداشتن پروانه در تعدادی از بلوک‌ها مطرح شده بود که ما نیز با تعاملی که با شهرداری پردیس داریم درحال رفع این مشکلات هستیم.

وی در ادامه درخصوص غیرحضوری شدن خدمات کارگزاری مسکن مهر این شهر و حضور بسیاری از متقاضیان در پشت درب‌های بسته، اظهار کرد: مردم و متقاضیان مسکن مهر میبایست از این پس با مراجعه به سایت کارگزاری مسکن مهر کارهای خود را انجام دهند.

وی گفت: افرادی که نمی توانند به سایت مراجعه کنند، توجه داشته باشند که مانند سیستم بانکی باید کدملی ثبت‌نام کننده با کد ملی سیم‌کارت ثبت شده یکی باشد و در غیراینصورت امکان ورود به سایت وجود ندارد. 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: بسیاری از افرادی که مراجعه می کنند، متقاضی نیستند و بیشتر دلالان مساکن مهر هستند که با راه‌اندازی سایت امکان ادامه کار غیرقانونی‌شان امکان‌پذیر نیست.

محبت‌خواه با بیان اینکه در هرکاری مقاومت‌هایی وجود دارد، ابراز کرد: این موارد طبیعی است اما اگر کسانی امکان ورود به سایت را نداشته باشند در مراحل اولیه برای رفع مشکلات متقاضیان همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایت کارگزاری مسکن مهر پردیس تمامی سودا‌گری‌ها، واسطه‌گری‌ها و حباب‌های قیمت از بین خواهد رفت.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]