معاون وزیر نیرو: ردیف مالی احداث تصفیه‌خانه‌ فاضلاب دماوند و فیروزکوه اخذ شد
معاون وزیر نیرو: ردیف مالی احداث تصفیه‌خانه‌ فاضلاب دماوند و فیروزکوه اخذ شد

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: بر اساس رسالتی که وزارت نیرو برای بهداشت مردم و دفع و جمع آوری بهداشتی فاضلاب دارد، برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه موفق به اخذ ردیف مالی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، یزدان رضایی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، صبح امروز در جریان بازدید از روند اجرا و پیشرفت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مسکن مهر مهرآباد، رودهن و بومهن، شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران را در احداث تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد به عنوان پروژه شاخص جهادی که در مدت زمان کوتاهی اجرا شد، مورد قدردانی قرار داد.

وی با تاکید بر سرعت عمل بیشتر برای تکمیل فاز اول تصفیه خانه فاضلاب رودهن و بومهن گفت: بر اساس رسالتی که وزارت نیرو برای بهداشت مردم و دفع و جمع آوری بهداشتی فاضلاب دارد، برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه نیز اخیرا موفق به اخذ ردیف مالی شده و بر اساس بسته مالی پیشنهادی، امید است که اقدامات اجرایی این دو پروژه نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با بیان اینکه پیشرفت پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب رودهن و بومهن تاکنون خوب بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه از لحاظ تامین مسائل بهداشتی و تولید آب آشامیدنی سالم بسیار مهم است، با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه در راستای تامین اعتبار لازم، امیدواریم که این پیشرفت سرعت بیشتری به خود گرفته و تا قبل از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

گفتنی است فاز اول پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودهن و بومهن به ظرفیت ۲۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز برای جمعیت ۱۵۴ هزار نفر با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرا قرار دارد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]