مصدومیت ۶ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین
مصدومیت ۶ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: انفجار در محله کاظم آباد ورامین ۶مصدم بر جا گذاشت که همه مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسعود نفری مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی خبر انفجار در منزل مسکونی گزارش شد، بلافاصله نیروی های امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شدند ، که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد انفجار منزل مسکونی در پی احتکار مواد محترقه در این ورامین خبرداد. 

 

وی در این راستا تصریح کرد: طی تماس تلفنی و اعلام انفجار یک باب منزل مسکونی در کاظم آباد ورامین در ساعت ۲۲:۵٠ به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، آتشنشان ایستگاه مرکزی فورا به محل فوق اعزام شدند. 

 

نفری خاطرنشان کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد که وقوع انفجار به دلیل احتکار مواد محترقه بوده و متاسفانه در این انفجار مجموعا ۶ نفر شامل۲ نفر آقا، ۳ نفر خانم و یک خردسال دچار مصدومیت شدند که گویا حال خردسال در وضعیت مطلوبی نیست. 

 

 مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری ورامین گفت: نیروهای خدوم سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به محض رسیدن به محل حادثه در فاصله ۴ دقیقه، نسبت به تحویل مصدومین به اورژانس و ایمن سازی محل اقدام کردند. 

 

 نفری در پایان از تمامی شهروندان خواست با نزدیکی به ایام پایان سال و چهارشنبه سوری مخاطرات احتکار و خریداری مواد محترقه را جدی گرفته و از این اقدام به طور جد پرهیز کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]