جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 11276
  • 29 جولای 2023 - 14:37
  • 167 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / دلار ثابت ماند، سکه ارزان نشد

قیمت دلار امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / دلار ثابت ماند، سکه ارزان نشد
قیمت دلار امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / دلار ثابت ماند، سکه ارزان نشد

اکوایران: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون نوسان و در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان اعلام شده است. قیمت سکه امامی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان برای آن به ثبت رسیده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز بدون نوسان بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند کاهشی چند روز اخیر خود امروز نیز کاهش ۴۳ تومانی را به ثبت رساند و در سطح ۴۵ هزار و ۵۶۴ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۹ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان، ۴۱ هزار و ۴۲۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با ثبات دلار و کاهش یورو و درهم همراه بوده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه هفتم مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۷۷ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز در مسیر کاهشی در حال پیشروی بوده و با کاهش تقریبا ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۵۶۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۷۸ تومان اعلام شده که با کاهش ۳۴ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۷ هزار تومانی در کانال ۴۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز جایگاه خود را در کانال‌های فعلی حفظ کرده و کاهش‌های جزیی را به ثبت رسانده است.

قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح  ۲۸ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار داشته و رقم ۲۸ میلیون تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد که با افزایش ۴۰ هزار تومانی همراه بوده است.

تا حوالی ظهر امروز ‌شنبه هفتم مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.