سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 141395
  • 21 اکتبر 2024 - 21:34
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین با پیروزی ترامپ

پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین با پیروزی ترامپ
پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین با پیروزی ترامپ

اکوایران: کارشناسان معتقدند در صورتی پیروزی دونالد ترامپ -‌رئیس‌جمهور پیشین آمریکا‌- در رقابت‌های انتخاباتی این کشور، سیاست‌های او در قبال بازار رمزارزها می‌تواند به شکل مثبت این بازار را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش اکوایران، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴، ارزهای دیجیتال به یک موضوع مهم تبدیل شده‌اند. بسیاری از فعالان صنعت کریپتو از دونالد ترامپ حمایت کرده‌اند، زیرا سیاست‌های طرفدار ارزهای دیجیتال او می‌تواند باعث رشد این صنعت شود.

به نوشته کوین تلگراف، در حالیکه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند رقابت نزدیک است، برخی تحلیل‌گران معتقدند که پیروزی جمهوری‌خواهان می‌تواند به تقویت بازار صعودی فعلی بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال کمک کند. بازارهای پیش‌بینی مانند Kalshi و Polymarket اکنون احتمال پیروزی ترامپ را حدود ۶۰ درصد ارزیابی می‌کنند.

اریک فینمن، میلیونر بیت‌کوین، معتقد است که پیروزی ترامپ می‌تواند باعث یک رشد بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال شود و پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین ممکن است در دوره دوم ترامپ به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

وعده‌های ترامپ شامل جایگزینی گری جنسلر، رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، و ایجاد یک محیط طرفدار کریپتو است که می‌تواند به نفع بیت‌کوین و آلت‌کوین‌هایی مانند ایکس‌آرپی و سولانا باشد.

با این حال، همه متقاعد نشده‌اند. مارک کیوبن استدلال می‌کند سیاست‌های اقتصادی ترامپ می‌تواند باعث افزایش تورم شود و به کریپتو آسیب برساند. برخی کارشناسان معتقدند کاهش مالیات بر سرمایه می‌تواند سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را تشویق کند.

اگرچه ترامپ قبلا منتقد بیت‌کوین بود، تغییر نظر او به سمت کریپتو، استراتژیک تلقی می‌شود. تحلیل‌گران می‌گویند که مهارت‌های تجاری ترامپ، او را در بهره‌برداری از روندهای نوظهور توانا می‌کند. چه ترامپ به‌طور واقعی طرفدار کریپتو باشد یا این حرکت را فرصت‌طلبانه تلقی کنیم، سیاست‌های او می‌تواند تأثیر زیادی بر این صنعت داشته باشد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۳۰ مهر) از ۶۶ هزار و ۸۴۵ دلار تا ۶۹ هزار و ۴۹۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۲۸ به وقت ایران، ۶۷ هزار و ۱۴۹ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و این رمزارز با افت حدود ۱۵۰۰ دلاری مواجه شده است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴/۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۶۶۰ دلار تا ۲ هزار و ۷۶۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۲۹ به وقت ایران، ۲ هزار ۶۷۷ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و این رمزارز با کاهش حدود ۳۰ دلاری روبه‌رو شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹/۱۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد افزایش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
21 اکتبر 2024

اولین ماه پاییز طلایی شد/ تلخ‌کامی سهامداران ادامه یافت

اکوایران: مهرماه به کام دارندگان طلا و سکه تمام شد و اولین ماه پاییز طلایی شد با این حال زهرکامی سهامداران همچنان ادامه دارد.

طلا و نقره‌ی جهانی همچنان می‌تازند 21 اکتبر 2024

طلا و نقره‌ی جهانی همچنان می‌تازند

اکوایران: طلای جهانی طی امروز با رکورد قیمتی دیگری همراه شده و قیمت نقره نیز در نزدیکی اوج ۱۲ سال اخیر خود قرار گرفته است.

صدای پای ترامپ در بازار ارز: دلار آمریکا تقویت شد 21 اکتبر 2024

صدای پای ترامپ در بازار ارز: دلار آمریکا تقویت شد

اکوایران: افزایش احتمال پیروزی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا و همچنین افزایش بازده اوراق خزانه‌داری این کشور سبب تقویت دلار آمریکا در مقابل سایر ارزها شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.