یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14213
  • 06 آگوست 2023 - 21:11
  • 153 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تداوم ریزش قیمت سکه

تداوم ریزش قیمت سکه
تداوم ریزش قیمت سکه

هر قطعه سکه امامی دیروز ۶۵۰ هزار تومان و در بازار امروز ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

به گزارش اکوایران، امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه، قیمت دلار در هرات نوسان صعودی را تجربه کرد و در حدود ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. معامله گران می گفتند در صورتی که اسکناس آمریکایی مرز یاد شده را حفظ کند مرز مقاومتی بعدی محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

در تهران هم قیمت دلار  با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان روانه بازار شد و ظهر امروز برروی ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.در شرایط فعلی فنی‌های بازار معتقدند اگر قیمت دلار نتواند بالای ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌توان گفت که بازیگران ارزی دست از صعود برداشته‌اند. به عقیده معامله گران در صورتی که دلار نتواند در مرز یاد شده ماندگار شود این امر ممکن است زمینه‌ساز عقبگرد تدریجی دلار به سمت کف کانال ۴۹ هزار تومان شود. 

نرخ  حواله درهم  نیز امروز نسبت به روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد و در حدود ۱۳هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید. معامله‌گران می‌گویند شرط ورود دلار تهران به کانال ۵۰ هزار تومان، شکست مقاومت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار درهم است.

قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله 

 قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز یک افزایش پر تکرار دیگر را به ثبت رساند.قیمت دلار  امروز، یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۱ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۱۳ تومان قرار گرفته است.

تغییر ۱۱ تومانی  قیمت دلار  یکی از نوسان‌های پرتکرار برای این ارز از ابدای مرداد ماه بوده است.

همچنین قیمت یورو بر خلاف روند روز گذشته با کاهش ۷۸ تومانی در سطح ۴۵ هزار و ۵۰۲ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۹ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته نوسان محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۵۸ تومان، ۴۱ هزار و ۳۶۵ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان بر خلاف رفتار افزایشی روز گذشته امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش قابل توجه ۲۲۷ تومانی نسبت به روز کاری قبل بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۱۱ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۷۸ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۵۰۱ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۲۷۸ تومان اعلام شده که با کاهش ۹۶ تومانی همراه شده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۲ میلیون و ۳۵۸هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل ۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد.

دمینوی ریزش در بازار سکه 

بازار سکه امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه مانند روز گذشته  شاهد عقبگرد  قیمت سکه  امامی بود.فلز گران بهای داخلی دیروز تا ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان پایین آمد.معامله گران می گفتند مرز یاد شده مهم است و در صورتی که سکه پایین این مرز قرار بگیرد احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل است. نیمه ظهر امروز این اتفاق افتاد سکه تا نزدیک ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمد. در واقع هر قطعه سکه امامی دیروز ۶۵۰ هزار تومان و در بازار امروز ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است. 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله 04 مه 2024

آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله

اکوایران: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.